středa 20. ledna 2016

Levandulový vánek v koupelně

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Holky vítám Vás u dalšího článku, který bude recenzí na tento skvělý levandulový sprchový gel od české značky Ryor, která sídlí v Kyšicích, což je vedlejší vesnice od mého rodného města. :-))

 
Tento levandulový zázrak jsem si koupila na podzimním Interbeauty veletrhu v sadě, kde byl ještě tělový krém, který jsem darovala.
Za prvé se mi velice líbí obal.
Za druhé obsah je velice příjemný a tento sprchový gel jsem si velice oblíbila.  

 
Jedná se o jemný sprchový gel na celé tělo a nemusíte se bát ani intimních partií.
Gel má čirou konzistenci a velice jemně a příjemně voní po levanduli.
 
Levandule se pro svoje vlastnosti používá už od dob starého Říma. Má antiseptické, antibakteriální a regenerační schopnosti. Je vhodná pro relaxaci, uvolnění a celkové zklidnění při každodenním stresu.

 
Musím tento sprchový gel ještě jednou pochválit, krásně voní, skvěle pění, vůně krásně uklidňuje.
Navíc se mi líbí to krásné balení.

 
A co Vy, máte také rádi produkty od kosmetické značky Ryor??
A co říkáte na levanduli?
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...