pondělí 25. ledna 2016

Návštěva Modré Kachničky ... aneb narozeninový večer :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes Vás vítám u nekosmetického článku, který bude spíše takový gastronomický.
V den narozenin mého muže jsme navštívili naši oblíbenou restauraci U Modré Kachničky.
 
V této restauraci jsme s manželem slavili již jednou jeho narozeniny a byli jsme maximálně spokojeni.
 
Pokusím se Vám restauraci přiblížit.
 
Má dva podniky v Praze, jeden na Malé Straně, kde jsme byli i my a druhý na Starém Městě.
 
Vaří výhradně ze sezonních surovin, pokrmy připravuje profesionální šéfkuchař a drží se tradičních receptů.
 
Takže vřele mohu doporučit.
 

 
Vidíte, jak se můj muž blíží ke vchodu restaurace.

 
Stoly jsou skutečně nádherně založené.

 
Poznámku pod čarou si neodpustím, bez rezervace si tady neškrtnete.
My vždy využijeme voucheru zakoupeného na Slevomatu.

 
 
Za krásných 1110Kč jsem zakoupila degustační menu o šesti chodech pro dvě osoby. 


 
Tady vidíte, co vše jsme spořádali. Byl to opravdu nášup :-)), ale bylo to velice lahodné.

 
Samozřejmostí  je máslo s domácím pečivem, které je naprosto luxusní.

 
Obzvláště ty domácí rohlíčky byly famozní.

 
Dali jsme si i lahvinku vína.

 
Začínáme, toto jsou husí prsa na jablečném ragů s omáčkou z medu a brandy.
Vynikajicí.

 
Jako polévka se podávala Kachní kaldoun s foie gras.
To byl pro mě zlatý hřeb večera, naprosto vyladěné chutě, já sice polévku nedojedla, protože kaldoun tradičně obsahuje vnitřnosti, které já nerada, ale vývar byl témě jako consome.

 
Hruškový sorbet s likérem, to bylo takové osvěžující, ale na mě malinko sladké.

 
Jako první hlavní chod byla plněná křepelka se smržovou nádivkou a bramborová placička se švestkovou omáčkou.
Jedním slovem prostě vynikajicí.

 
Druhým chodem byla zauzená kačeří prsa marinovaná v portském víně s bramborovo dýňovým pyré.
Maso úžasné a pyré také, prostě nebe v hubě, jak se tak po lidovu říká.  

 
Můj muž byl spokojený a já také. :-)


Restaurace je nekuřácká, ale mají svoji malou kuřárnu.
 
Jo jen tak mimochodem můj nový účes, už mi vlasy dorostly, tak je zkouším nosit v culíčku.
 
Co na to říkáte, je pravda, že tato fotka není zrovna nejzdařilejší.



 
Sladký dezert už jsme nemohli, a tak ho ochotně zabalili s sebou. Byl to koláč z červené řepy a čokolády s maskarpone.

 
Jak víte, tak já sýry naprosto miluji a navíc k vínu přišly vhod.
 
Celý večer se velice vydařil.
 
Obsluha byla pozorná a milá.
 
Atmosféra spíše taková komorní.
 
Platili jsme za konzumaci nápojů a za sýry, ale rozhodně to stálo za to a manželovi jsem sdělila, že bych tam příští rok ráda oslavila Kristova léta :-)) odvětil, není problém.
 
 

 
Tak snad se Vám můj dnešní článek líbil, třeba jsem Vás inspirovala, za to budu velice ráda.
 
A kam chodíte na večeři Vy ve slavnostnější dny?
 
Budu ráda za tipy, převážně po Praze.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den moji milí.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...