sobota 30. ledna 2016

Rexona Maximum Protection - moje zkušenost


AHOJ, AHOJ,


 Moji milí vítám Vás u mého dnešního článku, který bude o antiperspirantu REXONA MAXIMUM PROTECTION o kterém bylo snad vše řečeno, ale já si také ráda něco o tomto produktu dodám.

Pořídila jsem si ho, abych ho vyzkoušela, když je tolik vychvalovaný a všemi milovaný.

Musím říct, co mě moc mile hned na první pohled a očichnutí překvapilo je vůně a to, že mi vydržel dva měsíce.
Ano skutečně mi vydržel dva měsíce, možná je to tím, že já se opravdu potím málo.


Rexona Maximum Protection a její klinicky ověřené složení ti poskytne až dvakrát účinnější ochranu proti pocení ve srovnání s našimi běžnými antiperspiranty ve spreji. Ať je vedro, jsi ve stresu nebo v jiné náročné životní situaci, díky antiperspirantu Rexona Maximum Protection zůstáváš svěží, ať den přinese cokoliv.

Rexona Maximum Protection má vylepšené složení s inovativní technologií TRIsolidTM reagující na pohyby těla, která poskytuje:
• vědecky ověřenou ochranu proti pocení
• technologii proti zápachu, reagující na pohyby těla a uvolňující příjemnou vůni po celý den
• složku pro hydrataci pokožky


Aplikátorek je v pořádku, je praktický a dobře se s ním produkt nanáší.
Jediné, co někomu může vadit či ho od tohoto produktu odrazovat je to, že obsahuje hliníkové soli.



Balení obsahuje 45ml a v plné ceně ho seženete za cca 150Kč. Já jsem ho kupovala ve slevě za necelých 100Kč.

No ale k věci, co mi tento antiperspirant dělal, sice jsem potem cítit nebyla, ale dělali se mi mokré fleky v podpaždí, což mě se nikdy nedělají.
Přišlo mi to zvláštní. Mě osobně to tedy opravdu nevyhovovalo.
Bylo mi to nepříjemné. Možná to tak asi má být, ale já jsem z toho byla docela vyvedená z míry, jak se tak říká.
Nebyla jsem cítit, ale mokré fleky byly, což nevím, jestli je v pořádku.
Zatím si tento produkt nebudu pořizovat, nyní používám svojí oblíbenou Baleu a v zásobě mám ještě oblíbenější niveu.


Zajímalo by mě, jakou zkušenost máte s tímto produktem Vy mý milí čtenáři?
Máte tento antiperspirant rádi, nebo si jej nekupujete kvůli obsahu hliníkových solí?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...