pátek 22. ledna 2016

Yankee Candle haul :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude o mém novém nákupu vosků YC.
Vzala jsem si jich hned deset kusů, to jsem se rozjela :-))
Ale říkala jsem se, že zásobička nebude škodit.

 
Tato vůně Season OF Peace je taková chladná zimní vůně sněhu a přírody. Moc příjemná a jemná.

 
Christmas Eve vosk jsem měla již v loni a byla jsem s ním velice spokojená, voní po Vánocích a po lehkém koření a sladkostech.

 
Icicles je jedna z mým nejoblíbenějších zimních vůní, tuto vůni bych si pořídila i ve veliké svíci.
Voní krásně jemně až malinko výrazněji po zmrzlé přírodě.

 
Cranberrry pear je svěžejší - vánočnější hruštička, velice příjemná vůně.

 
Bundle up je krásná zelená vůně, která voní jemně, ale cítíte tam výraznější podtóny, které jsou takové čisté a přitom maličko výraznější. Krásně provoní větší pokoj.

 
Mandarin Cranberry je super vánoční mandarinková vůně. Vřele doporučuji.
Mám tuto vůní i ve svíci a voní opravdu parádně.

 
Angels Wings je taková vůně, která neurazí nikoho, takže ideální, jako dárek.

 
Berry Trifle, voní krásně po malinách a přitom voní lehce sladce. Moc příjemná vůně.

 
Waikiki Melon je svěží ovocná vůně, pro milovníky ovocných vůní značka ideál.

 
Cranberry Ice jsou zmrzlé brusinky, které voní velice příjemně docela i jemně, ale věřím tomu, že to bude super vůně.

 
Tak to byl můj výběr vosků pro tento měsíc či dva.
 
Znáte nějaké z mých vosků,  budu ráda za Vaše tipy na dobré vosky.
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...