pátek 19. února 2016

Kakao na tělo :-)) aneb báječná hydratace


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, který je recenzí na  KAKAOVÉ TĚLOVÉ MÁSLO OD ZNAČKY ZAIJA.
Toto máslo jsem dostala od manžela k Vánocům.
Moc jsem si přála nějaké másílko od této kosmetické značky vyzkoušet.


Moc se mi líbí to příjemné kulaté balení.
Na tělová másla od značky Ziaja jsem slyšela jen samou chválu.



Konzistence je příjemná,  není příliš hutná, ani není tekutá.
Opravdu nádherně voní po kakau, málem byste toto máslo chtěli ochutnat.
Báječně hydratuje pokožku, skvěle se roztírá a dobře se vstřebává.


Tady vidíte i lehké kakaové zabarvení.



Celkově toto máslo MUSÍM VYCHVÁLIT A MŮŽU VÁM HO VŘELE DOPORUČIT.
 Je velice dobře cenově dostupné, jak v kamenných obchodech, tak i na e-shopu.



A co Vy říkáte na kosmetickou značku Ziaja?
Máte jí rádi, případně mi napište, jaké produkty máte ozkoušené.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...