pondělí 1. února 2016

LUSH intergalactic

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Moji milí vítám Vás u dnešního článku, který bude recenzí na Lush balistiku Intergalactic.
 
Tuto balistiku jsem dostala pod stromeček a je zakoupená v německém obchůdku Lush.
 
 

 
Malá charakteristika: 
 
Pozvěte vesmír do své koupelny s touhle sexy mezihvězdnou bombou a staňte se strážcem své vlastní galaxie. Božská kombinace osvěžující máty a neonových barev odstartuje dobrou náladu a praskavý prášek vás vezme na cestu po Mléčné dráze. Souhvězdí se točí a vybuchují a vytvářejí jasné třpytivé víry na noční obloze. Než se necháte zanést příliš daleko, rozvinou se zemité tóny vetiveru a cedrového dřeva, evokující teplo lidského kontaktu daleko od domova a špetku vody po holení z 80. let. Tahle uklidňující vůně vás něžně vrátí z vesmírného dobrodružství zpátky na Zem.
Vhodné pro vegany

 
Musím říct, že se mi strašně moc líbily ty barvičky, tyrkysová patří mezi mé nejoblíbenější, je taková veselá a jasná. V kombinaci s růžovou a bílou tvoří opravdu překrásnou balistiku.
 

 
Balistika je skutečně obří a nádherně voní po minerálech a skvěle pění a šumí.

 
Nádherně vodu obarvila do modra a obsahovala i takové  maličké odlesky, nebo dá se říci třpytky, ale na těle jsem nic neměla, což mě docela dost potěšilo.

 
Jak vidíte, tak balistika skutečně krásně pěnila a voněla.

 
Cena okolo 5 EURO u nás si jej můžete zakoupit v obchůdku Lush v Palladiu nebo na jejich e-shopu za 149Kč.

 
Ale hned Vás  upozorním, že po vypuštění vody z vana Vám zbyde barevnější mapa na sanitě, je potřeba ji důkladně spláchnout a ideálně, tak jako já hned vanu omýt a očistit.
 
Ale toto prostě balistiky dělají.

 
A co Vy říkáte na koupelové bomby a balistiky, máte je také tak rádi jako já??
 
Pakliže budu mít cestu do obchůdku Lush tak si zase nějakou pořídím.
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...