sobota 20. února 2016

Moje návštěva u kamarádky II. část - nákupová



AHOJ, AHOJ,


Vítám Vás u dnešního článku, jak je asi patrné z nadpisu, tak je druhou částí mé návštěvy kamarádky v lázeňském městě Teplice.

Víte, že já se v Praze dostanu velice sporadicky do drogérie Rossmann a dnes to budou nákupy právě z této drogérie.

Inu jdeme na to. :-)


Spousta blogerek si chválí mycí a odličovací gely od značky Isana. Já si vzala tuto světle růžovou verzi pro citlivou a suchou pokožku.


Zaujal mě tento veliký šampon, který by měl vlasy vyživit díky vitamínům, jen doufám, že to nebude brácha toho podobného vitamínového šamponu  z Dm drogerie, který mi dost mastil vlasy, inu uvidíme.


Jak víte, tak maliny přímo miluji, tak jsem tam nemohla nechat tento roztomilý sprchový gel.



A další šampon, jsem v poslední době šamponový maniak.
Ale moc jsem chtěla vyzkoušet tuto kosmetickou značku Swiss O -Parr.
Navíc arganový olej zní moc dobře.


Gel pro intimní hygienu je klasikou v mých nákupech a tento jsem ještě nezkoušela.


Co mě ale velice zaujalo, je tato pěna na holení, jednak mě zaujala příznivá cena a i to provedení, uvidíme, třeba si ho oblíbím. Každopádně Vám dám určitě vědět.


Tolik vychvalovaný odlakovač na nehty.
Takže i já budu moci vyzkoušet.


Nebyla bych to já, abych si z nákupů neodnesla nějaké mazadlo.
Toto je pro suchou, citlivou pokožku s olivovým olejem a aloe vera.


Krémy na ruce od značky essence mám velice ráda a tento jsem již u nás nesehnala, tak jsem po něm zkrátka velice ráda sáhla. Příjemně voní.


Jupí jou, tak na mě holka počkala, škoda, že už jsem nesehnala ten rozjasňovač, ale tvářenka je moc příjemná a moc krásná.


Moc se mi líbí ten reliéf.


Tak a tady pozor moji milí, tady se zastavíme.
Tento korektor si přivezla moje neteř z Německa, já ho tady v žádné drogérce neviděla.
Jak jsem na něj přišla.
S kamarádkou jsme se začaly líčit, protože jsme šly mezi lidi a najednou  ona vytáhle tenhle korektor.
Já povídám jo ten má moje neteř, která má nově také beauty blog, pokud by Vás zajímal, tak ráda dám odkaz.odkaz.
No a kamarádka odvětí.


Nene tento korektor essence jsem si pořídila tady v drogérii, všude ho mají.
V Praze ho nemají??
A já nééééééééééé, takže musel být můj.
Bude jistě samostatná recenze, o tu Vás ochudit  nemohu.


K nákupu jsem dostala i kuponky na nákup, ale obávám se, že je asi nevyužiji.


Tak a jsme u konce.
To byly moje teplické rossmannovské nákupy.


A jak jste na tom Vy, když vtrhnete do cizí drogérie?
Také jste defacto utrženi ze řetězu??





Budu moc ráda za Vaše milé komentáře a přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...