středa 3. února 2016

Nákupy - všehochuť


AHOJ, AHOJ,


 Moji milí, dnes Vás vítám u článku, který bude o nákupech takových všeochutí...
Inu vrhneme se ne to, co jsem si vlastně pořídila.


Začneme asi tím nelepším, v sekáčích U Anděla jsem si pořídila zcela novou peněženku Desiguale.
No prostě musela být moje, ano vím, že je veliká, ale je krásná. No né?


Má spousty přihrádek a kapsiček, značka ideál.


No je prostě krásná.


Co by to byly za nákupy, kdybych nezašla do obchůku vše za 35, tak jsem si tam za úplně jinou cenu pořídila tyto vlhčené ubrousky, které já si čas od času pořizuji jinde než jen v DM drogerii.


No a také tento notes s kittinkou jsem tam nemohla nechat, začnu si tam psát poznámky na blog.



Jelikož mi dorůstají vlasy, tak sponky jsou naprosto namístě, navíc za tu cenu, uvidíme, jaká to bude kvalita vůči sponkám z DM drogerie.



Můj muž se nedávno o motýlku zmínil, tak jsem mu vzala tento snad vkusný, co na něj říkáte, bude mu s košilí a v obleku slušet?


Toť mé všehochuťové nákupy.
Co na ně říkáte moji milí?


Krásný a pohodový den.


papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...