úterý 16. února 2016

Nové vosky YC


AHOJ, AHOJ,


 Moji milí vítám Vás u dnešního článku, který bude jak jinak o novinkách od Yankee Candle.


Tento vosk Lemon Lavender není novinkou, ale nebyla bych já, abych se nevzala levandulový vosk. Levanduli přímo miluji. Tento voní po levanduli, jak jinak a také po citronu, velice příjemná vůně.


Toto je novinkový vosk s názvem My serenity voní lehce sladce a tak smyslně.


Další novinkou je tento vosk Lemongrass a ginger, voní velice svěže a příjemně. Už se těším až ho budu pálit.


No a dostáváme se k poslední novince a tím je Moonlight, která voní tak příjemně jemně, čistě a svěže. Moc povedená vůně.


Klasický levandulový vosk nesmí samozřejmě chybět.


Snažím se vosky střídat a tento vánoční mám velice ráda, voní krásně po vánočním cukroví a po upečených sušenkách.


Tento vosk mám velice ráda, voní poměrně výrazně, ale né intenzivně, krásně provoní větší místnost a klidně bych si pořídila i svíci. Prostě tento vosk si kupuji opakovaně.


Tak to jsou mé nové vosky od YC.

Jaké pálíte nyní Vy?

Děkuji předem za Vaše milé komentáře.

Mějte krásný a pohodový den.


papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...