pondělí 8. února 2016

Pondělní nákupy na doporučení


AHOJ, AHOJ,


 Moji milí vítám Vás u dnešního nákupového článečku, kde Vám představím produkty, které jsem si pořídila převážně na kladnou recenzi.




Moje první cesta vedla do OC Nový Smíchov a to do obchodu Sephora.
Tuto pleťovou masku jsem si pořídila na doporučení několika kosmetických nadšenců.
Jelikož mám nyní pleť extra suchou a citlivou, tak jsem si šla pro tuto pleťovou masku na noc pro citlivou a suchou pleť.


Maska se má nanést na obličej cca 1x až 2x do týdne a má se nechat působit přes celou noc.


Balení obsahuje 60ml a stála mě 420Kč. Ano také mě ta cena docela překvapila, ale i přes to jsem si jí vzala.


Jak jsem již zmiňovala, tak v tomto období mám dost suchou pleť tak jsem si zašla do obchůdku Yves Rocher také v OC Nový Smíchov a vzala jsem si tam čistící gel s vyživujícími účinky, a tento gel stál 240Kč. Bohužel nebyl ve slevě, jinak mají stále slevy. Tak na ně mrkněte.


A milá paní prodavačka mi u kasy nabídla akční zboží a to vlasový šampon.


Tento šampon neobsahuje žádné silikony ani parabeny a je pro podporu lesku vlasů, což já primárně potřebuji.


Vyšel mě na 69Kč a už se těším, až ho ozkouším.




V Sephoře mi ještě přibalili jejich věrnostní kartičku, inu říkala jsem si, že další nepotřebuji, do Sephory příliš nechodím, ale nakonec jsem ji vyplnila a registraci nakonec dokončila.


Tak to byly mé nákupy, já vím, produktů příliš nebylo, ale chtěla jsem Vám ukázat, že i já si kupuji produkty dle doporučení.

A co Vy? Máte rádi Sephoru a Yves Rocher?

Jaké produkty byste mi mohli doporučit??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...