pátek 26. února 2016

TAG - dvacet faktů o mě


AHOJ, AHOJ,


Vítám Vás u dnešního článku, který bude opět nekosmetického rázu.
Nechala jsem se po delší době inspirovat a připravila jsem pro Vás po delší době další TAGový článek.

Inu vrhneme se na to :-)

Přeji příjemné čtení.



1. Svým pravým jménem se jmenuji Erika Anna Uchytilová, narodila jsem se v roce v 1984 a moje druhé křestní jméno znamená mé jméno, které mám po své kmotře a získala jsem ho před sedmi lety při církevním Křtu.

2. Pracuji jako OSVČ v ekonomické sféře.

3. Věřím v boha, jsem vyznánkyní Římskokatolické církve

4. Lidem dávám druhé šance leč to občas není jednoduché.

5. Vždy mě moc bavilo kreslit a bohužel už se tomu nevěnuji.

6. Jsem stále svá  a občas jsem nevyzpytatelná.

7. Když něco velmi chci tak si jdu za svým.

8. Spolehnutí na ostatní lidi v okolí je občas komplikované, ale při dobré vůli to přeci jde. Hlavě věřit sám v sebe.

9. Můj vzor je Leonadro da Vinici, Jean Paul Bellmondo, Raulf Fines, moje maminka a nesmí tedy chybět ani můj muž.

10. Pakliže bych měla něco změnit, tak ano, u jistých lidí nenávist, a snahu uškodit člověku a zlobu vůči lidem, kteří si to nezaslouží, ale vím, že život není procházka růžovou zahradou.




11. Mě nejvíce asi sluší pastelové barvy, zelená, tyrkysová a cihlová. Co já vím.

12. Zbožnuji sýry.

13. Jsem vdaná, letos to bude šestým rokem  a moje rodina a přátelé jsou pro mě nejvíc.

14. Jsem podle několika lidí z blízkého okolí velice aktivní.

15. Můj nej film je asi Anglický pacient.

16. Jsem na venek a pro veřejnost extrovert, ale občas jsme dost vnitřně stažená.

17. Samozřejmostí je, že dokážu lidi vyslechnout, pochopit, souznět a naslouchat  :)

18. Asi už na základce jsem věděla, že skončím v Praze, asi my byla předurčena a za to jsem ráda.

19. V životě věřím, že "boží mlýny melou pomalu, ale jistě"

20. Ano v životě je cíl být šťastný, spokojený a možná i blahobytný.




Tak to je moje taková osobní zpověď.

Budu ráda za Vaše komentáře.

Maté podobné povahové rysy či jste podobní v jistých situacích?

Co Vás případně zajímá o mě.


papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...