čtvrtek 24. března 2016

Hydratační dvojka :-)) z drogérky



AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešní recenze na dva produkty značky Balea.

Jelikož v chladnějším období potřebujeme převážně hydrataci a tu já jsem právě našla v těchto dvou laciných produktech.


Jedná se tedy o krém na ruce a o balzámek na rty, inu jdeme na to :-))


Tento krém na suché ruce s aloe vera a solí z Mrtvého moře jsem si již před Vánocemi pořídila a rovněž jsem ho vyhrála v DM Boxu.

Toto je snad první krém na ruce od značky Balea, který je skutečně výživný, hutný a mé ruce dobře hydratuje a hlavně, dobře a rychle se vstřebává.


Má praktické tubovité balení.

Krásně svěže voní, cítím z něj spíš aloe vera, ale ta jemná minerální vůně je také zastoupena.

Konzistence je příjemná, řekla bych, asi tak akorát, prostě prima.



No a druhým oblíbeným pomocníkem je balzámek na rty Balea Sensitive.

Tento balzámek  mám již poněkolikáté a vždy jsem s ním byla velice spokojená.


Nezanechává žádnou barevnou stopu, je příjemně lojovatý a čirý.
Krásně rty hydratuje, příjemně tak čistě voní, ale musím říct, že docela rychle ubývá.



Navíc oba tyto produkty pořídíte jeden do 50ti Kč což je prostě parádní záležitost.

Pokud hledáte levnou a spolehlivou hydrataci, tak rozhodně na tyto dva produkty v DM drogerii mrkněte.


Obzvláště v chladném období je dobé si své rty a ruce hýčkat a chránit.


No a čím se "vyxujete" Vy? Jaké produkty Vám vyhovují.

Budu moc ráda za Vaše tipy a rady.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...