pondělí 21. března 2016

Nová dekorativní kosmetika u mě doma :-))


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, jak jste si mohli přečíst bude plný novinek mé dekorativní kosmetiky.
Ano skončila mi nákupní stopka a vrhla jsem se do nákupů.
Musím říct, že tyto nákupy nebyly ani tolik plánované.



V DM drogérii jsem prostě neodolala jejich novému Ebelin beauty blanderu.


Jak vidíte, tak ho již používám a jsem s ním maximálně spokojená.
Musí se předem namočit, aby byl mokrý a tím se krásně make-up či korektor krásně do pleti zapracuje.
Pleť po něm zůstane krásně sjednocená a nádherně hebká.


Musím říct, že se mi s ní daleko lépe pracuje než-li se štětcem, a to mám velice kvalitní a parádní štětce a že už nějaký ten pátek s nimi make-up pravidelně nanáším, beauty blander mi vyhovuje prostě víc.


Vrchní užší částí zapracovávám korektor do pleti.


Konečně jsem sehnala vhodnou tužku na obočí.
Tato je od značky Essence a je v odstínu pro blondýnky a mě maximálně vyhovuje.


Má praktický kartáček na pročesání obočí.
Mé obočí krásně vyplní, a dá mu krásný tvar, opravdu ji moc ráda používám.


Od své pravidelné čtenářky a sledovatelky jsem si pořídila i tyto tři kosmetické produkty.
Nabídla mi tento úžasný bronzer od značky Sephora.
Janička mi pravidelně nabízí parádní kosmetické produkty, tedy po většinou jsou to dekorativní produkty, které ona max. 1x vyzkouší a nesednou jí a mě je nabídne s velikou slevou.
Já pošlu peníze a druhý den mám produkty doma, prostě ideální spolupráce, tímto Janičku moc a moc zdravím.


Tento bronze nese jméno Sol de Rio a má neuvěřitelných 25g.
Je prostě obrovský a příjemně jemně voní.
Navíc má překrásné balení a moc krásné a praktické veliké zrcátko.


Již nějakou dobu ho používám cca 14 dní.
Je příjemně pigmentovaný, není ani moc tmavý, lehce a snadno se s ním dá obličej jednak vykonturovat, ale spíš zahřát, na léto si myslím, že bude vhodný i jako pudr.

Já osobně s ním konturuji lícní kosti, spánky a bradu.
Moc mi vyhovuje.

Klasická cena je něco mezi 600-700Kč a já ho  získala za krásných 500Kč.



Je krásně jemně mletý, vůbec nepráší a je příjemně pigmentovaný.
Mě tento bronzer prostě moc vyhovuje a jsem velice ráda, že jsem si ho od Janči pořídila.


Nově se dá u nás pořídit i produkty od kosmetické značky Revlon.

Janča mi nabídla bronzer a tvářenku, vše za 250Kč ani vteřinu jsem neváhala.

Hned jsem poslala peníze a druhý den na mě čekal pečlivě zabalený balíček.


Tvářenka je krásná, obsahuje, jak matné tak i barvičky se šimerem a rozjasňovač.
Bude jistě perfektní.
Připomíná mi známou tvářenku od Bobbi Brown. :-)


Tvářenka se jmenuje Rose Glow odstín č. 020.


Tento bronzer si myslím, že bude na mě příliš tmavý, na fotce vypadal malinko jinak, ale vůbec mi to nevadí, bude perfektní do soutěže, kterou pro Vás na jaro chystám. :-)



Bronzer se jmenuje Bronzilla v odstínu 012.


Tak a jsme u konce, toto jsou moje nové dekorativní kousky.

Budu moc ráda za Vaše komentáře a nebo za Vaše tipy, na co bych se měla podívat.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Spotřebované za březen 2024

AHOJ HOLKY,  březen utekl jako voda a já zde mám spotřebované produkty a k nim malou recenzi. Jinak vám přeji hezkou neděli a zdravím z cha...