čtvrtek 31. března 2016

Oblíbenci za poslední dobu :-))


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u mého dnešního příspěvku, zjistila jsem, že oblíbené produkty, jak dekorativní tak z pečující kosmetiky máte rádi, tak jsem tady s dalším článkem a asi tento tip článků zařadím, jako pravidelný, snad se Vám bude líbit.

Inu jdeme na to.


Vybrala jsem dekorativní oblíbence za poslední dobu a začneme make-upem.
Nyní jsem nejvíce používala tento make-up od značky Rimmel Lasting Finish 25 s SPF20.

Make-up mám v nejsvětlejším odstínu, je malinko krémovější oproti modré verzi.
Dobře se zapracovává, krásně kryje a dlouho vydrží, což mi momentálně velice vyhovuje.


A jsme u toho, čím nyní nově zapracovávám make-up. Ano pořídila jsem si beauty blander od značky Ebelin.
Používám ho standardně na mokro a velice mi vyhovuje.
Přijde mi, že pleť je po něm mnohem více hebčí, jemnější a že make-up se lépe zapracuje, ale chce to grif. :-)


Tato houbička mě stála něco málo přes 100Kč, dá se snadno prát, ale maličko se trhá, co já mám zkušenost, pakliže by Vás více zajímalo o této houbičce, dejte mi vědět a mohu se na ní blíže podívat v samostatném článku.


Jako další krok je korektor, nyní nejvíce používám tento make-up, který je mojí letitou stálicí.
Jedná se tedy o stik Max Facrotor v nejsvětlejším odstínu, nanáším ho bud to štětečkem a nebo prstem.


Má velice příjemné a středně hutné krytí a velice mi vyhovuje jeho konzistence.


Při líčení dále pokračuji úpravou obočí, nyní na něj nejčastěji používám tuto novou tužku od značky Essence blond.
Krásně mi k mému odstínu sedne, dokreslí a zvýrazní tvar.


Je akorát měkká a příjemně se s ní pracuje, navíc praktický, né zcela ideální kartáček na konci má.


No a jsme u pudru, vše je potřeba řádně zapudrovat, aby make-up zůstal na svém místě.
K tomu používám toto duo od Essence.


Transparentní pudr all about matt mám již druhé balení a jsem s ním nadmíru spokojená.



Jak vidíte, tak značně ubývá, ale už mám náhradníka :-))


Na nanášení používám tento malý kabuki pudr, který je příjemný a dobře produkt zapracuje.


V poslední době jsem se opět vrátila k jemnějšímu líčení a požívám tuto řasenku od značky Miss Sporty. Aneb kočičí oči.


Má silikonový, zahnutý kartáček a v jisté době viz odkaz na článek jsem z ní byla velice natěšená.


No a když se mi chce, tak si udělám jemné denní či večerní líčení s novou paletkou od značky Freedom.


Za mě musím říct, že je to velice povedená paletka, jak do odstínů tak do pigmentace, ale více v samostatné recenzi, kterou jsem psala.


Ano, co by to bylo za líčení, bez bronzeru, tento produkt pravda, jsem Vám malinko zatajila.
Dostala jsem ho od své sledovatelky a pravidelné čtenářky Jany, jako dárek.



Jedná se tedy o mega, ale opravdu o mega matný bronzer značky Sephora.


Jmenuje se Sol de Rio, samotný název je velice sympatický a má neuvěřitelných 25g, takže to mám do smrti.


Má krásný relief, krásnou a jemnou pigmentaci a já ho moc ráda používám.


Na konturování a tvářenku používám tento štětec z řady PLH.


V poslední době jsem nejraději používala tuto tvářenku s rozjasňovačem od značky Dermacol.


Je moc krásná, ale pozor na pigmentaci, opravdu musíte nabrat malinko produktu, ale raději ještě štětec oklepat :-), abyste nebyli jako Marfuši. Z vlastní zkušenosti radím.


No a končíme rty. Nejvíce používám tuto jemnou hydratační rtěnku Essence.


Mám jí v odstínu 07 Sparkling Miracle a je naprosto úžasná, už jsem jí darovala si třem osůbkám a vždy jsem uspěla. :-)) Navíc za tu cenu.


Jak sami vidíte, tak jí skutečně hodně používám.



Zde můžete vidět moje momentální líčení, make-up na sjednocení, korektor, pudr, řasenku, bronzer a rtěnku, nic víc nic míň.
Co na to říkáte?


A jaké produkty momentálně nejraději používáte Vy? Jací jsou Vaši favoriti a oblíbenci??


Budu moc ráda za Vaše komentáře a tipy.

Krásný a pohodový den Vám přeji moji milí.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...