středa 2. března 2016

Příjemný odličovač očí s chrpou :-)





AHOJ, AHOJ,


 moji milí vítejte u mé dnešní recenze kde se s Vámi podělím o moji zkušenost s ODLIČOVAČEM OČNÍHO MAKE-UPU YVES ROCHER.

Tento odličovač je velice chválen na různých blozích a také na YT.
Inu musela jsem si ho také pořídit a říct Vám svůj názor a moji zkušenost.



Jedná se tedy o expresní odličovač očního okolí a očí s chrpou. Chrpa je také vyobrazena na etiketě.
Má rychle a šetrně odstraňovat oční make-up, dokonce slibuje, že odlíčí i voděodolnou řasenku.
Nemá pálit v očích a před použitím se musí řádně protřepat, aby se obě složky řádně propojily.
Vyroben ve Francii a je dermatologicky testován. Co já vím, tak tato kosmetická značka netestuje na zvířátkách, což je další klad tohoto výrobku.




Vidíte, když se produkt promíchá, tak změní barvu. Je docela mastnější, takže krásně vyživí oční okolí, mě řasenku u celé líčení krásně odlíčí.

Má příjemnou tyrkysovou barvu.
Neštípe v očích, k očím je příjemný a nemáte po odlíčení si oči umývat vodou nejsou ulepené či opatlané.

Není parfemovaný, což je další klad.

Za mě je to dost dobrý výrobek, který bych si klidně pořídila znovu.
Na odlíčení mi v klidu na dvě oči stačí dva vatové odličovací tamponky.

Dala bych mu známku 8,5 / 10 ti. :-)



Tak to je za mě dnes vše, taková krátké shrnutí mé zkušenosti s tímto odličovačem očí.
Za sebe sama s klidným svědomím Vám ho velice ráda doporučím.

A co nejraději používáte na odličování očního okolí a očí Vy??

Budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji krásný a pohodový den.

papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...