úterý 1. března 2016

Recenze: Lady Gaga Fame


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás dnes u recenze, o kterou jste si psali, tak ji tady také máte.

Dnes Vám povím pár slov o PARFÉMOVANÉ VODĚ LADY GAGA FAME.

 Tuto vůní mám cca dva měsíce a moc jsem si ji oblíbila.

Jednak se mi velice líbí balení, ale samozřejmě i její osobitá a těžko popsatelná vůně.



Extravagantní a osobitá popová hvězda Lady Gaga představila v roce 2012 svůj první parfém Fame. Parfém Fame, stejně jako samotná Lady Gaga, je neobvyklý a "nerespektující pravidla". Parfém Fame není vytvořen v klasické pyramidové struktuře, ale tóny jsou seřazeny do jedné linie bez jakékoliv hierarchie. Parfém Lady Gaga Fame je popisován jako jemně květinová a okázalá vůně. Parfém Fame je vyjímečný svou černou barvou vůně, kdežto flakón je v barvě transparentní.



Základ vůně tvoří:

meruňka, med, jasmín, orchidej, kadidlo, šafrán


Tato vůně mi opravdu moc sedí zvláště svojí sladkou až lehce kořeněnou vůní.
Sice by mohla déle vydržet, ale je to parfémovaná voda a né toaletka.

Pořídila jsem ji v povánočních slevách za 430Kč.

Navíc to balení je takové zvláštní a velice povedené,  navíc, kdo má černou vůni? To je také neobvyklé, jako je ostatně i zpěvačka sama o sobě.


Tato vůně se hodí ideálně na zimu či podzim.

A co Vy a vůně v zimě?
Co momentálně používáte??

Budu ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...