čtvrtek 17. března 2016

Red Musk - The Body Shop.


AHOJ, AHOJ,


 Moji milí, vítám Vás u dnešní recenze na produkt od značky The Body Shop.

Jedná se tedy o tělové mléko, které nese název REd Musk.

Cena je okolo 10 Liber.

Toto je již moje druhé balení.

Co já vím, tak tady se nedá sehnat, je dovezené z Velké Británie.


Jedná se tedy o :

Kořeněné tělové mléko Red Musk . Tato vůně vzdoruje konvenci, smícháním kořeněného pižma s teplými tóny skořice a tabáku.
• Žádné květiny - jen tučná směs pižma a koření
Přitom osvěžující


Opravdu mi moc krásně voní.

Dobře se vstřebává, má jemnou konzistenci a krásně se s ním pracuje.

Navíc má praktickou pumpičku.


Konzistence je taková malinko tekutější, je spíše jemná než-li hutnější, ale při tom krásně hydratuje a pokožku zanechá příjemně jemnou a na dotek i očich příjemnou.



Tak tento produkt mi nyní dělá radost a pravidelně si s ním mažu celé tělo.
Jsem s ním OPRAVDU MOC SPOKOJENÁ.


No a čím Vy si  nyní mažete svou pokožku?
Také máte rádi produkty The Body shop??

Budu moc ráda za Vaše komentáře a za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...