pondělí 7. března 2016

Super Balea dvojka :-)


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás všechny u mojí nové recenze a dnes se opět vrhneme na Balea produkty.
Dnes to budou dva a to DEODORANT VE SPREJI  a MICELÁRNÍ ODLIČOVACÍ UBROUSKY.

 Oba produkty jsem si pořídila sama na své vlastní uvážení a mám je nějakou tu dobu doma.

Stejné micelární ubrousky jsem vyhrála v lednovém DM Boxu, takže mám ještě jedny v zásobě.


Inu vrhneme se na to a začnu micelelárními odličovacími ubrousky.

Musím přiznat, že tyto ubrousky mě extrémě mile překvapily.
Micelární vodu jsem měla nebyla jsem s ní nijak extra spokojená, psala jsem na ni samostatnou recenzi.
Dala jsem Vám odkaz, tak si jí můžete přečíst.


Tyto ubrousky jsou velice příjemné, jemné, krásně smyjí make-up jak z tváře, tak ale i po lehkém úsilí z očí.
Naprosto nádherně voní, jsou jemně parfemované.
Voní po kytičkách, čistotě, bavlně a svěžesti.
Vůně je opravdu neodolatelná a je zajímavé, že leč jsou parfemované, tak nijak pleť nedráždí.


Jsou tak akorát vlhčené a i když ubrousek uschne, tak vůně nevyprchá.
Proč to vím, protože když jsem tento článek fotila bylo ráno a článek jsem psala večer po práci. Pochopitelně, při pracovním procesu se příliš psaní článků nemohu věnovat.
Nebo kdo můžete tak mi dejte vědět :-)).


Ubrousek sám o sobě není extra velký, je takový klasický a dostačující.
Má lehce vytlačený reliéf, který je jemný a dobře z pleti smyje celé líčení.


Moc se mi líbí balení, které je takové elegantní a decentní.

Ubrousků je v balení tedy 25Ks.
Jsou dermatologicky a oftalmologicky testovány.
Neobsahují alkohol ani oleje.

Vyrobeno u našich sousedů v Německu, jako většina výrobků DM drogerie.


No a jsme u druhého Bale a produktu, který je pro mě opět velkým a milým překvapením.


Inu jedná se o DEODORANT VE SPREJI S PŘÍVŮNÍ RŮŽOVÉHO POMELA.

Přiznám se, že ovoce pomelo znám, ale že bych znala růžové pomelo, to ani náhodou.


Nádherně a výrazně svěže voní, tak dost po citrusech, ale je tam i jemná květinová složka.
Krásně sprej funguje, myslím tím, že se dobře produkt nanáší do podpaží.
Vůně vydrží celý den, ikdyž se malinko zapotíte, tak nedělá tzv. mokré koláče na nejste potem cítit, což je naprosto fantastické.


Ráno nanesu a když se jdu večer sprchovat nebo si chci dát koupel zvláště ráda di ji dávám v chladnějším období, abych se prohřála stále tu svěží vůni cítím.



Jak jsem již psala jedná se o vůní exotického růžového pomela a slibují 48 hodinovou ochranu, to po pravdě jsem nezkoušela, ani to nemám v plánu, ale věřím tomu, že by cca 20h či více dal.

No řekněte sami, za ty krásné peníze je to naprostá bomba.

Za mě je to 10 / 10 ti :-)) opravdu veliký palec na horu.


Milí moji, budu moc ráda za Vaše postřehy z mých zkušeností s těmito dvěma produkty z levné DM drogerie.

Také věříte, že se dají nalézt levné a kvalitní produkty?

Přeji krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...