sobota 19. března 2016

Super čistící pleťová maska



AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, který bude recenzí na pleťovou masku od značky Yves Rocher, kterou jsem si pořídila ve Vánočních nákupech a taky jejich akcích.


Jedná se tedy o ČISTÍCÍ MASKU, která je určená pro smíšenou až mastnou pleť.
Já mám spíše citlivou a v zimě suchou a v létě smíšenou pleť.
Výrobky pro smíšenou pleť zvláště pak masky si kupuji z důvodu toho, aby se mi pory vyčistily a stáhly.
Musím říci, že tato maska toto vše MAXIMÁLNĚ SPLNUJE.


Maska obsahuje kaolín, který je pro stažení a vyčištění porů naprosto skvělý a parádní.
Pohlcuje přebytky mazu na pleti.
Obsahuje pudr ze šišiaku bajkalského. Má se ideálně aplikovat 2x do týdne, což já se snažím dodržovat.
Samozřejmě je výrobek dermatologicky testován a kosmetická firma Yves Rocher netestuje na zvířatech.



Jak vidíte, tak má bílou kaolínovou barvu.
Když zaschne, tak krásně pory stáhne, ale maličko mi přijde, že jde hůře smývat, navíc se rád dostává do vlasů a do obočí.


Konzistence je příjemně krémová, ale na vzduchu rychle tuhne, je pravda, že na pleti ho mívám cca okolo 7-10ti minut, né déle, to ani výrobce nedoporučuje, mohl by příliš pleť stahovat.


Zde vidíte, jak maska působí, když zasychá.
Stačí nanést relativně menší množství, takže Vám maska vydrží i při pravidelné aplikaci docela dlouho.
Já jsem s touto maskou VELICE SPOKOJENÁ  a pěkně mi moji pleť čistí a pory hezky stáhne.


Tak a jak jste na tom Vy s pleťovými maskami?
Používáte je pravidelně?
A co říkáte na kosmetickou značku Yves Rocher?
Já jí  mám obecně velice ráda.

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...