středa 16. března 2016

Tesco FF nákupíčky :-)


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás moji milí u dnešního článku, který bude jak jinak než o nákupech.

Měla jsem nějaké vyřizování v centru a když jsem se vracela dom, tak jsem se stavila v OC Nový Smíchov a pokoupila jsem v Tescu pár věciček a nejen pro sebe :-)


Tak jako první věc, kterou jsem dala do nákupního košíku byly tyto Fit FF košile pro mého muže.
Moc se mi líbilo výhodné duo balení a i ty barvičky.


Košile jsou velice příjemné, nejsou umělé, jsou prodyšné, nemačkají se, dobře se žehlí a dva kusy vč. jedné kravaty mě vyšly na krásných 529Kč, samozřejmě, že je to cena po slevě, jinak stojí o polovinu více, ale i tak je to paráda.
Mohu vřele doporučit, již je to naše šestá košile tohoto fit střihu. Kupuji větší pohodlnější velikost 43.


Jelikož si nyní užívám dost často vanu vody s pěnou a sůl v ní nesmí chybět, tak jsem si vzala tuto doslova mega o váze 1kg s vůní vodního leknínu. Voní moc příjemně.


Také jsem využila akce na sprchové krémové gely od značky Palmolive  s vůní vanilky, jsem zvědavá, jaký bude.



Zrovna nedávno jsem si říkala, že bych si měla pořídit nějaký odličovač očí, abych měla nějaký do zásoby, až mi ten můj dojde.
A ejhle sleva na moji oblíbenou značku Mixa, tak jsem hned po něm sahla.


Jelikož máme v plánu jít na ples, tak jsem si raději jedny punčocháče pořídila, aby mě nic nezaskočilo.


Sice na obočí nyní a stále a ráda používám gel od Essence, ale řekla jsem si, že bych se mohla pokusit obočí ztmavit a budu se o to pokoušet s touto tužkou od Essence.


Z nákupu mám velikou radost, pro sebe jsem nakoupila ve slevách a manželovi se košile moc líbí.


A co Vy říkáte na hadříky z FF kolekce?
Máte je rádi či je neznáte?

Budu ráda za Vaše komentáře.

Mějte krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...