sobota 26. března 2016

Výborný a horší produkt na péči o pleť


AHOJ, AHOJ,

 Moji milí vítám Vás u dnešního článku, kterým bude recenze na dva kosmetické produkty z řady pečující kosmetiky, které používám denně, ba dokonce 2x denně.


Bez pleťového krému a očního krému si nedokážu den představit, mě osobně by se pleť natolik stáhla a začala by jistě šupinkovatět.


Začneme pěkně chronologici, ale i v pořadí, jak si krémy na obličej nanáším.
Tento oční krém s koenzymem Q10 od značky Balea používám již nějaký ten měsíc a bohužel musím říct, že nedělá vůbec nic.



Má sice praktický aplikátorek, kterým se dobře produkt dostane ven a pak ho vklepávám do oblasti pod oční okolí a i na oční víčko.


Konzistence je taková střední, není ani tekutá, ani hutná.
Docela příjemně se nanáší, ale přijde mi, že se dost špatně vstřebává a ani příjemně nevoní.
Produkt slibuje, že bude bojovat s prvními známkami stárnutí, ale to za mě NAPROSTO NEDĚLÁ.



Pro mě je to zcela zbytný produkt, bez kterého se obejdu.
Takže Vám ho  DOPORUČIT NEMOHU.


Za to tento pleťový krém od Lorealu je velice povedený.
Našla jsem ho ve své výhře v DM boxu, více o boxu se dočtete v samostatné RECENZI.

Pleťový krém Revitalift Laser X3 sice není laserové ošetření, ale svými účinky ve vyhlazení vrásek se k němu dokáže přiblížit. Krém efektivně vyhlazuje vrásky, navrací pleti pružnost a sjednocuje její tón. Přináší viditelné výsledky již po 4 týdnech! Vhodné pro věkovou kategorii od 40 do 60 let.


Aktivní látky:
  • Pro-Xylane - stimuluje obnovu kůže, redukuje mimické vrásky, navrací pleti hutnost, obnovuje podpůrná kožní vlákna,
  • fragmentovaná kyselina hyaluronová - proniká do všech vrstev pokožky, perfektně hydratuje pleť a redukuje vrásky.
Účinky:
  • redukuje vrásky,
  • obnovuje texturu pleti,
  • vyhlazuje kontury,
  • navrací pleti pružnost a pevnost,
  • hydratuje a sjednocuje.
Výsledky:
  • okamžitě - kvalita pleti se zlepšuje,
  • den za dnem - vrásky se zjemňují,
  • po měsíci - 82 % žen tvrdí, že pleť je hutnější, jednotnější a pevnější.


Tento krém je velice příjemný, krásně hydratuje, dobře se nanáší, krásně se vstřebává a navíc nádherně voní.
Za mě je to opravdu  VELICE KVALITNÍ KRÉM, KTERÝ MĚ SEDNE A MOHU VÁM HO VŘELE DOPORUČIT.


Navíc má moc krásné balení. :-))


Konzistence je krémovo-gelová.
Pleť po jeho nanesení je krásně hydratovaná a vyživená.


Tak to jsou moji denní krémy na obličej.
Zajímalo by mě, jaké produkty používáte Vy a budu moc ráda za Vaše tipy, které mi můžete doporučit.




Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...