pátek 25. března 2016

Vypotřebováno po PĚTADVACÁTÉ


AHOJ, AHOJ,


 Moji milí vítejte u dalšího dnes pětadvacátého vypotřebováno.

To to letí, no budu dlouho tlachat a vrhnu se na krátké shrnutí produktů.


  • Šampon na vlasy Balea s nektarinkou a kokosem byl prima, TAKOVÝ STANDARDNÍ PRODUKT.
  • Za to maska na vlasy byla VELICE PARÁDNÍ, více v samostatné recenzi.


  • Pěnu do koupele s vůní levandule od značky Balea si kupuji stále dokola, krásně zabarví vodu do levandulové barvy a naprosto božsky voní MOHU VŘELE DOPORUČIT.
  • Kokosový sprchový gel, který jsem kupovala v německém DMku v  Drážďanech byl NESKUTEČNĚ POVEDENÝ, opět jsem na to psala samostatnou recenzi..


  • Dětský sprchový gel a šampon BYL PRIMA, ale spíš je zajímavější jeho obal než jeho obsah, znovu bych si ho  nepořídila.
  • Za to novinkový sprchový gel FRESH SMOOTHIE BALEA  mě VELICE ZKLAMAL. Měl příjemnou nalezenkavou barvu, ale ta vůně, naprosto tragická, taková připomínající toaletu, ani příliš nepěnil, nakonec jsem to vzdala a ani ho nedopotřebovala.


  • Micelární voda Balea byla pro mě ZKLAMÁNÍM, asi se budete ptát proč, více se dozvíte v recenzi.
  • Bale pleťová voda pro smíšenou až mastnou pleť byla opravdu PARÁDNÍ, krásně pleť očistila, obsahovala sice alkohol, ale po čištění pleti byla značka IDEÁL, jistě si jí znovu pořídím.


  • Deodorant z limitované edice Balea slaví 20let nebyl nic, sice prima voněl po exotickém ovoci, ale nic nedělal, ZA MĚ NE.
  • Ziaja tělové kakaové máslo bylo NAPROSTO FANTASTICKÉ. Skvěle hydratovalo, dobře se vstřebávalo a báječně vonělo. MOHU VŘELE DOPORUČIT.  Více se dočtete ZDE.


  • Norkový klasický krém mě VELICE ZKLAMAL, sice byl příjemný, lehce mastný, ale přišlo mi, že do pleti se nevstřebal a že naopak pleť alespoň tu mou dráždil, vyskákaly mi po něm nepříjemné pupínky. ZA MĚ OPRAVDU DOPORUČIT NEMOHU. Více ZDE.
  • Relativní lehké zklamání mám i z druhého produktu a tím je dvoufázový odličovač od značky Dermacol, pokud by Vás zajímalo více, tak klik na samostatnou recenzi.


  • Balea sůl do koupele s vůní jasmínu byla PRIMA,  skvěle voněla a krásně obarvila vodu. ZA MĚ MOHU DOPORUČIT.
  • No tak snad není nutné představovat miláčka všech čili CARMEX NEÚZASNĚJŠÍ BALZÁM, KTERÝ ZNÁM.


  • Vlhčené ubrousky Isana byly PRIMA,  akorát vlhčené, dobře smyly make-up, ale s očním make-upem si neporadily, ale to jsem od nich ani nechtěla.
  • Klasika - bavlněné odličovací tamponky Ebelin, co k nim říct  MÁM JE PROSTĚ RÁDA A KUPUJI SI JE STÁLE DOKOLA.


  • Opět jsem u pitného režimu, džus nebyl nic moc, šťávu vypil spíš můj muž jinou nekupujeme než tuto YO, Magnesie tu si ráda kupuji v neperlivé variantě a Jumex je prostě TOP.


  • Čaj se zázvorem a černým bezem byl MOC PRIMA, překvapivě se zabarvoval do červena.
  • Za to JEMČA JAHODA nebyla NIC MOC.


  • Aviváž mi vyhovuje, s toaletním osvěžovačem jsem také spokojená a zubní pasta je prima.


  • No a co by to bylo vypotřebováno bez vosků Yankee Candle. :-)


  • Vosk My Serenity je novinkou a voní tak smyslně a lehce kořeněně, ale VELICE POVEDENÝ VOSK.


  • Lemon Lavender je vosk, který OPRAVDU STOJÍ ZA TO,  jedná se svěží citrus s kombinací mé neodolatelné levandule, co více si přát, krásná svěží vůně s podtónem a to silným levandule.


  • Lemongrasa Ginger je NAPROSTO PECKOVÁ VŮNĚ. Voní naprosto báječně, svěže, exoticky, přitom lehce, příjemně a je to jedna z mála vůní, kterou bych si pořídila ve svíci. Připomíná mi tropy a ananas.


No hurá, jsme u konce, konečně jsme se tím prokousali.

Co říkáte na moje zkušenosti s produkty? Máte podobné názory, nebo se lišíme.

Budu ráda za Vaše zkušenosti v komentářích.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...