neděle 1. května 2016

Denní krém s UV filtry - Q10


AHOJ, AHOJ,

Moji milí vítám Vás u dnešní recenze, ve které se zaměříme na DENNÍ KRÉM S UV FILTRY Q10 od značky Ryor.

Českou kosmetickou značku Ryor asi není třeba Vám představovat, je známá, má své prodejny, e-shop a nebo se dá sehnat v drogériích Rossmann a také v menších Tetách.

Tento jsem si koupila za cca 130Kč v drogérii Teta ve Vodičkově ulici v Praze.


Balení je takové jednoduché, plastové se stříbrnými nápisy, ale Ryor hold takové to obaly používá snad na všechny svoje krémy. Mě se obal líbí, přijde mi bitelný, praktický a docela i pěkný, ale na obalu přeci nezáleží, mnohem důležitější je přeci jeho obsah.

Jedná se tedy o:

Lehký, dobře vstřebatelný krém pro celoroční péči.
Koenzym Q10 aktivně podporuje využití energie v buňce pro zlepšení regenerace pleti.

-věková kategorie 30+
-podporuje elasticitu pleti
-ochrana UVA a UVB filtry
-vhodný i do mrazu
-pro normální, smíšenou, suchou i citlivou pleť
-dermatologicky testován




Konzistence je příjemně krémová, není příliš hutná ani není vodová, mě tato textura a struktura vyhovuje asi nejvíce. Má takovou nažloutlou barvu a nádhernou vůni. Voní po kytičkách a kdyby byla intenzivnější, tak by to byla dobrá parfemovaná voda.



Krém neštípe, nedráždí, krásně se vstřebává, úžasně hydratuje a zanechá pokožku hebkou, vyhlazenou a velice heboučkou. Tento krém je opravdu skvělý, dokonce bych ho srovnala třeba s krémy od značky Loreal a nebo Garnier.
Neucpává pory, rychle se vstřebává, což je super zvláště ráno, když se chcete nalíčit :-))

ZA MĚ VÁM TENTO DENNÍ KRÉM MOHU VŘELE DOPORUČIT,  je cenově dostupný, hodí se pro hydrataci a pro ty, kteří máte rádi krásně voňavé krémy ZNAČKA IDEÁL.


No a co Vy, čím nyní hydratujete svojí pleť Vy?

Budu moc ráda za Vaše tipy a osvědčené produkty.

Předem děkuji za komentáře, které mě vždy moc potěší.

Přeji krásný a pohodový den moji milí.

Mějte se krásně.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...