pondělí 18. dubna 2016

Jarní soutěž :-))




PŘIPOMÍNÁM, ŽE SOUTĚŽ KONČÍ JIŽ 2. KVĚTNA :-)) TAK SE NEZAPOMENTE ZAPOJIT. :-))


AHOJ, AHOJ,


 Moji milí, moc Vás vítám u dnešního článku, který je o tom, že NYNÍ VYHLAŠUJI JARNÍ SOUTĚŽ O TYTO PRODUKTY, které jsem do soutěže zvolila. Nyní to bude více o dekorativní kosmetice, tak snad se Vám produkty budou líbit.


Budeme soutěži hned o několik produkt. O šampon na vlasy od značky Aussie.


O tělové mléko značky Loccitane.

O krém na ruce od značky Essence.


O balzáme na rty od značky Loccitane.


O bronzer značky Revlon.


O tvářenku značky Essence.


O oční stíny značky Gosh.


O krásný letní růžový lak značky Moje.


A nebyla by to soutěže bez vosku YC, tento vosk je můj velice oblíbený a proto jsem ho do soutěže zvolila.


No a něco sladkého na zub nemůže chybět.


Nějaká ta paráda také snad potěší, toto je řetízek s přívěskem ve zlaté barvě od značky Yves Rocher.


Tak, co je potřeba udělat.

  • Být pravidelným čtenářem mého blogu zde. Toto je povinné.
  • Dále mě můžete sledovat  na FB nebo Instagramu.
  • Napsat dolů do komentářů, jaké články byste chtěli a jaká se Vám nejvíce líbí a samozřejmě nezapomeňte napsat svůj e-mail a přezdívku, pod které mě sledujete. :-))
Budu Vám moc držet palce. :-))

Soutěž potrvá od 18. dubna do 2. května 2016.


Tak to, přeji pěkné soutěžení a těším se na Vaše komentáře.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...