středa 13. dubna 2016

Kosmetický TAG






1. Kolikrát denně si čistíš pleť?
Pokaždé ráno pleť očistím a poté se odličuji večer před spaním. Více o mé péči se dozvíte ZDE.



2. Jaký máš typ pleti?
To je zvláštní, já mám pleť spíše smíšenou, mám rozšířené pory, ale v zimním období se mi extrémě vysušuje. V létě se mi lehce mastí.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čistění pleti?
Nyní používám gel na obličej od značky Yves Rocher ráno a poté večer micelární vodu a dvousložkový odličovač očního okolí.
4. Používáš peeling?
Ano, peeling  na obličej používám pravidelně, cca 2x až 3x do týdne, nyní používám od značky Lush.






5. Jaký pleťový krém používáš?
Momentálně používám občas modrou indulonu, protože se mi čas od času udělá vyrážka a nebo dětský krém na doporučení dermatoložky.


6. Máš pihy?
Ano, jak na obličeji, ale tak na dalších částech těla, jsem prostě pihounek :-).

7. Používáš oční krém?
Ano, snažím se ho používat pravidelně, ale nyní mám takový na nic od značky Balea, ale v zásobě mám ještě petrželkový od značky Ziaja.


8. Jaký make-up momentálně používáš?
Momentálně je mým oblíbencem nový Skin Match  Astor, ale také mám nový Loreal, ale brousím si zuby na nějaký jiný.

9. Jaký máš barevný tón pleti?
No vlastně ani pořádně nevím. Jsem velice světlá, od přírody zrzka, ale dost mi vlasy ztmavly a navíc mám pihy, tak to trochu zkresluje, podle mě, mám oranžový ton pleti.





10. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?

Sama jsem nikdy umělé nebo prodloužené řasy neměla, ale jednu dobu jsem o tom uvažovala. Nic proti ním nemám, ale nelíbí se mi nepřirozené a výrazné řasy.



11. Věděla jsi, že bys měla měnit řasenku každé tři měsíce?
Ano vím, že by se řasenka měla měnit jednou za půl roku, ale sama to tak nedělám, já vím, ale myslím si, že rozhodně nejsem sama.

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Essence Princess a .Maybelline



13. Používáš podkladovou bázi pod make –up?
Sice bázi od UMA mám, ale téměř ji nepoužívám, přijde mi, že mi zbytečně ucpává pory.




14. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?
Ano používám bázi od Avonu a také od Ryoru.


15. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?
Někdy skutečně ano, když se dorůžova vyhajám a jsem odpočinutá tak se občas bez líčidel cítím dobře.









Nikoho označovat nebudu, ale budu ráda, když budete pokračovat ať už ve formě videa nebo článku.



Mějte se krásně. 
Přeji Vám pohodový a klidný den. 

papa E. 






Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...