úterý 12. dubna 2016

Nové vosky YC


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u očekávaného článku, kterým je houl nákupů vosků YC, o které jste si psali.
Inu je to tady a deme na to.
Konečně mám po nákupní stopce a mohla jsem si konečně něco pořídit a udělat si tak radost.


Tato pivoňková vůně je velice jemná a taková květnatá, vůbec nevoní po dráždivé pivoňce, kterou já ze zahrady znám. A tento vosk s názvem PEONY je novinkou na trhu.


Vůně VERBENA  voní naprosto parádně, tak příjemně, po svěžích letních květech, velice příjemná a svěží vůně.


Oflambované cukroví, to je taková ta klasická sladká alá domácká vůně vosku FIRESIDE TREATS.


Tento vosk SERENGETI SUNSET je maličko těžší vůně, která mě inspiruje a moc mě baví.


Kokosu já nikdy neodolám proto jsem si pořídila i tento vosk BLACK COCONUT, který voní jemně po kokosu, ale spíše po takových smyslnějších vůních.


Svěží květinová vůně je top, navíc v sobě nese nádech takové pánské kolínské, což já zbožňuji.
Tento vosk HONEY BLOSSOM je naprosto parádní.


Vosk LEMONGRASS GINGER je pro mě vosk alá wau, toto vůně je pro mě top. Svěží a přitom smyslná.


Tak a to byly moje novinkové nákupy vosky Yankee Candle. Opět jsem si je pořídila v mém oblíbeném květinářství U Skřítka a co jsem se tam nedozvěděla. No že paní, která květinku provozuje končí a já se ihned zděsila, kde budu kupovat vosky...:-(( no asi budu muset jezdit na Zličín do Delmartu, ach jo.


Tak, co říkáte na mé nové vosky? Líbí se Vám??
Také pálíte vosky pravidelně??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...