neděle 10. dubna 2016

Šetrná micelární voda


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, který bude recenzí.

Nyní Vám více povím o ŠETRNÉ MICELÁRNÍ VODĚ ZNAČKY NIVEA.

Tuto micelárku jsem si pořídila v Teta drogérii a využila jsem slevový kupon s 50ti % slevou.

Micelárka mě vyšla cca na necelých 100Kč a rozhodně jsem neprohloupila touto koupí.

Co Jsou vlastně MICELY..

a v čem tkví jejich síla
Také je pro vás tajemstvím, co to vlastně micely jsou? Dermatoložka MUDr. Yvonne Bergerová vysvětluje: „Micely jsou shluky malých molekul ve vodním roztoku, které ve styku s pokožkou vytahují nečistoty. Mají dva „póly“ – hydrofilní a lipofilní. Lipofilní pól absorbuje tuky, kožní maz a make-up, naproti tomu hydrofilní pól umí rozpouštět prach a jiné nečistoty rozpustné ve vodě. Právě díky těmto částečkám lze dosáhnout bezchybného odlíčení bez zbytečného drhnutí pleti nebo použití několika odličovacích přípravků.“


Tato micelární voda slibuje, že :

Postará se jak o povrchové, tak i hloubkové čištění.
  • K dokonalému vyčištění a hydrataci už nepotřebujete žádné jiné přípravky.
  • Hodí se pro všechny typy pleti: normální, mastnou i suchou. Díky zklidňujícímu účinku ji dermatologové doporučují i pro velmi citlivou pokožku.
  • Je maximálně šetrná – neštípe v očích, neucpává póry, zabraňuje podráždění.



  • Musím říct, že je skutečně PARÁDNÍ.  Krásně odlíčí, nevysušuje, krásně vyčistí a tonizuje pleť. Navíc je k pleti šetrná a dá se s ní odlíčit i oční make-up a nepálí v očích.
    Za mě je to JEDNA Z NELEPŠÍCH MICELÁRNÍCH VOD, které jsem zatím zkoušela. Přirovnala bych jí k mým oblíbencům, které jsou Loreal a Bioderma.


    Balení obsahuje 200ml a rozhodně VÁM JI MOHU RÁDA DOPOUČIT.
    Obecně produkty na pleť od značky Nivea mi velice sedly. :-)


    A co Vy a značka Nivea? Jaké produkty máte rádi a které  mi můžete doporučit??

    Budu moc ráda za Vaše komentáře.

    Přeji Vám krásný a pohodový den.

    Mějte se moc krásně.

    papa E.

    Žádné komentáře:

    Okomentovat

    Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

    Je mi ČTYŘICET

      AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...