pondělí 23. května 2016

A tak si žiju....krásný den všem přeji :-))


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém budeme pokračovat v novém formátu článků.
Bude to víc o mě, jak si žiju, jak se mám a jak trávím volný čas.

Minulý článek se Vám líbil a měl dost ohlasů, tak píši druhý.


Inu jednu krásnou neděli jsme se vypravili na procházku, kterou jsme spojili s obědem.



Tramvají jsme jeli na Újezd, kde jsme zašli na "čínu" a já si dala zeleninu s rýží, jelikož jak víte, tak já příliš maso nemusím a moc jsem si pochutnala.


Újezd je krásně zelený a rozkvetlý.



Jelikož se běžel maraton, tak přes most Legií nejezdily tramvaje, tak jsme šli pěšky, svítilo sluníčko, bylo teplíčko a my se tak krásně prošli.


Vyfotila jsem si maratonské běžce.



Národní divadlo nesmí chybět.


Oblíbené jsou i lodičky a šlapadla na Vltavě.


Na Národní třídě najdete velice populární kavárnu Národní nálevna.

Do které si můžete zajít na dobré domácí limonády, ledové čaje, hamburgery hot dogy a nebo na tradiční česká jídla a pivo.


My jsme se šli projít a poté jsme se šli občerstvit do tradiční české restaurace či pivnice k Pinkasům.


Posadili jsme se na jejich malinkato zvláštní zahrádku, která je v původním Františkánském kostele, ten stávající stojí po pravé straně na fotce.


Manžel si dal pivínko a já poloviční a bezmasou porci svíčkové a byla naprosto fantastická.


Pivo mají jako křen a vaří skutečně moc dobře, obecně tuto restauraci či pivnici mohu pochválit, příjemná atmosféra, domácí jídlo a personál parádní.


Mají i automat na pamětní mince.



A vraceli jsme se domů, šli jsme pěšky až k Andělu.


Bylo krásně, svítilo sluníčko a bylo teplo.


Dopravní opatření kvůli maratonu se postupně odstraňovalo.


Výhled jsme měli skutku krásný, no řekněte, Pražský hrad a Karlův most.


No nedalo mi to a šla jsem se juknout do OC Nový Smíchov, kde se v pátek otevřela první prodejna kosmetiky NYX ve Střední Evropě.



Něco jsem si samozřejmě pořídila, ale to až v samostatném článečku.


U nás ve vnitrobloku rostou šeříky, které jsem si natrhala a dala do karafy, aby mi dělaly radost.


A co Vy, jak trávíte svůj volný čas??

Máte rádi procházky tak jako já??

Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...