středa 18. května 2016

Loreal šampon pro oslnivý lesk


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešní recenze, která bude na šampon na vlasy Loreal pro oslnivý lesk.

Tento šampon jsem si pořídila v Teta drogérii v akci 2+1 zdarma.


Obecně výrobky od značky Loreal mám velice ráda, se šampony mám velice dobrou zkušenost a tento není výjimkou. :-)

Tento šampon je určen, aby vlasům dodal silný lesk.


Šamponu stačí malinko, aby krásně vlasy umyl, napěnil, provoněl a zanechal je příjemně jemné, ale pro dobré rozčesávání ještě používám kondicioner nyní od značky Nivea z DM boxu, ale o tom zase jindy.


Tento šampon by měl a také má: odstranit nečistoty bránící odrážení světla a zanechat vlasové vláko zářivou a pečující vrstvou, která nezatěžuje zvýraznění odraz světla.


Při používání tohoto šamponu mám vlasy krásně jemné, vyživené, hebké, čisté, lesklé a spokojené.
Opravdu tento šampon dodá Vaším vláskům lesk a potřebnou sílu, rozhodně stojí za vyzkoušení.


Obal je velice krásný, takový zářivě růžový, produkt je čirý, naprosto parádně pění, nedráždí pokožku a dobře se smývá.



A co Vy, také bojujete s leskem svých vlasů??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se moc fajn.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...