sobota 14. května 2016

Miss sporty studio Lash 3D Volumythic


AHOJ, AHOJ,

Vítám Vás u dnešní recenze, která bude o řasence od Miss Sporty.
Tuto řasenku jsem si pořídila na doporučení několika blogerek a YTberek, kteří si jí velice chválili.


Samotná řasenka má takové klasické balení a je velice laciná, stojí okolo cca 60Kč. Kupovala jsem jí v Tescu.


Mám jí v odstínu 001 Black.


Kartáček má drobný, silikonový a takový lehce zahnutý.
S kartáčkem se mi dobře pracuje. Moje řasy dobře natočí, zahustí, prodlouží a celkově je moc pěkně zvýrazní, ale ....

Jednou se mi nevím ani proč dost obtiskla, vypadalo to dosti nehezky  a až jako monokel, ale po dalším používání super :-)

Ale zjistila jsem, že se mi obtiskává pouze když použiju make-up Rimmel, u jiných mi to nedělá, takže stejnak oba make-upy od Rimmelu jsem dopotřevala a nyní ji mohu krásně používat a je DOBRÁ, moc mi vyhovuje. :-))



Kartáček má takový maličký, štětičky téměř žádné, je lehce zahnutá, ale řasy s ní nalíčíte dobře.

Jinak je parádní, za ty peníze fakt super.
Jde i dobře odlíčit.


A co Vy, znáte tuto řasenku, které je docela v blogosféře známá?

Budu moc ráda za Vaše tipy, jak jí používat, aby se mi neobtiskovala.

Přeji Vám příjemný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...