pátek 13. května 2016

Vypotřebováno POOSMADVACÍTÉ


AHOJ, AHOJ,


 Opět Vás vítám u dalšího z nekonečné série SPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ.
Čas se s časem sešel a mně se zase naplnila moje taška, kde prázdné obaly pro Vás schraňuji.

Nějaké produkty jste již mohli u mě vidět na blogu, ale něco málo Vám o nich povím a dám Vám odkaz na samostatnou recenzi.

No, inu připravit ... vrháme se na to.





  • Šampon na vlasy Johnson´s baby je prima, pravidelně s ním myji své štětce, na své vlasy jsem ho nezkoušela, ale je určen pro miminka či batolata, tak předpokládám, že je šetrný.
  • Ziaja šampon s fíkem byl naprosto PARÁDNÍ, krásně pěnil, vlasy nádherně umyl, provoněl a dodal jim tolik potřebného lesku. Více se dočtete v samostatné recenzi.


  • Cien pleťové tonikum bylo parádní, krásně tonizovalo a i krásně odstranilo make-up. Více se dozvíte v samostatné recenzi.
  • Nivea pěnový čistič jsem používala převážně při ranní kosmetické rutině a byl PARÁDNÍ. Opět více v samostatné recenzi.


  • Indulona mi pomohla zatočit s velice nepříjemnou vyrážkou na obličeji, opět jsem na tento produkt psala samostatnou recenzi.
  • Ziaja kozí koncentrovaný výživný denní krém s SPF 20  byl moc PRIMA, krásně vyživil a pleť vyhladil, opět více v samostatné recenzi.


  • Na odličovač s chrpou jsem také psala samostatnou recenzi, ale nakonec mi nepřišel nic moc, takže ani recenzi nepřikládám, protože když jsem ji psala, tak jsem byla v půlce a druhá polovina mi PROSTĚ PŘÍLIŠ NEVYHOVOVALA.
  • Za to MICELÁRNÍ ODLIČOVACÍ ubrousky od Balea byly SUPER. Tady Vám vřele recenzi doporučím ZDE.


  • Perličky do koupele Balea krásně vodu do fialova zabarvily a příjemně voněly po vanilce, ZNOVU BYCH JE HNEDLE POŘÍDILA.
  • The Body shop umí dobré produkty a tento tělový krém je jedním z nich. The Red Musk voněl příjemně kořeněně až maličko jako pánská voňavka, byl lehký a příjemně hydratoval.


  • Sprcháč Balea Mléko a med bylo PŘÍJEMNÝ, takový klasický a typický pro tuto značku.
  • Ameté sprchový gel z domovské značky Teta drogérie moc pěkně voněl po mém milovaném kokosu, dobře pěnil a myl, takže ZA MĚ SPOKOJENOST.


  • Tento lak mám víc jak tři roky, proto ho dávám pryč, navíc jsem ho již delší dobu nepoužívala. Ale jinak byl prima, sice příliš dlouho nevydržel, ale to mně stejně snad žádný lak. Stál asi 1Euro a kupovala jsem si ho na dovolené v Chorvatsku.


  • Deodorant Balea používá pravidelně můj muž a je s ním spokojen, ale před tím používá Old spice tuhý, tento má jako druhý v pořadí :-)
  • Cien sprchový gel spotřeboval také můj muž a říkal že byl takový normální, prostě myl a to je pro něj to hlavní. :-) ............ Také to mají vaši muži stejně?? :-)


  • Tento mycí prostředek na nádobí Nature byl prima, dobře pěnil a nádobí umyl.
  • Tekuté mýdlo na ruce si kupuji stále dokola a nejraději mám asi tuto variantu s papayou.


  • Aviváž na praní prádla Softlan krásně voní, prádlo příjemně změkčí a vůně celkem vydrží, kupuje mi ho máma, takže bohužel netuším, kam na něj chodí.
  • Ameté tekuté mýdlo na ruce s vůní manga a pomeranče je prima, dobře pění, voní a umyje.


    • Opět jsem spotřebovala dvoje vlhčené ubrousky, jedny používám v domácnosti a druhé nosím v kabelce, MNĚ PROSTĚ VYHOVUJÍ  a kupuji si je stále dokola.


  • Bavlněné vatové odličovací tamponky z DM drogérie jsou u mě stálicí, tyto jsem si před Vánocemi pořizovala v Drážďanech.
  • Zubní pasta Signal nám prostě vyhovuje.
  • No a je třeba i pečovat o své botky samochodky, a proto tady mám klasický černý krém na boty.


  • Tentokrát jsem více pobíhala pracovně po městě, tak jsem toho tolik nevypila a doma jsem si dala jogurtový nápoj a také jsme společnými silami vypili tuto štávu.


  • I nějaké vzorečky jsem spotřebovala. Clinique byly příjemné, ale na testování bylo produktu příliš málo, abych si na ně mohla udělat názor.
  • Za to krémy od Mixa obsahovaly daleko více produktu, ten modrý byl na mě slabý, ale ten oranžový bych si hnedle pořídila, příjemně voněl a dobře hydratoval, na denní používání značka ideál.


  • Naší Izince došly i granule, ale nebojte, obratem jsme dokoupili nové. Používáme tyto od značky Purina a jsme s nimi velice spokojené.


No a nebylo by to Spotřebováno bez vosků YC.


  • Tento Honey Blossom byl příjemný, takový silnější, voněl trochu jako pánská vůně, takže mně velice vyhovoval.


  • Vosk Lemongrass Ginger je vůně, kterou bych si hnedle pořídila ve svíci a také nad ní uvažuji. :-)


Tak hurá a jsme u konce, snad jste se prokousali až sem, pokud ano, tak Vám rozhodně patří gratulace.

Doufám, že se Vám tento článek líbil a budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...