sobota 28. května 2016

Yankee Candle - Lemongrass Ginger


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás moji milí u dnešní recenze. Ano jak nadpis napovídá bude to o mé současné svíčce Yankee Candle.

Tuto svíčku jsem dostala letos k narozeninám od mého manžela a měla a stále mám z obrovskou radost.

Přála jsem si jí na základě vyzkoušení vosku, který byl naprosto fantastický.


VONNÁ SVÍČKA YANKEE CANDLE LEMONGRASS & GINGER CLASSIC STŘEDNÍ

Popis vůně: (Citrónová tráva a zázvor) Čerstvá a čistá směs jemné citrónové trávy a právě rozkrojeného zázvoru. Absolutně osvěžující. Vrchol: citrón. Srdce: zázvor a citrónová tráva. Základ: ambra.


Svíčku pálím téměř denně, krásně se rozhoří, udělá se krásný bazének a ubývá rovnoměrně, což je naprosto super.

Mám ji ve střední velikosti a stála necelých 600Kč.


Nádherně provoní celý náš byt a to my máme byt o výměře 76 m2.
Vůně se skutečně line celým bytem, ale nejvíce je to znát v obývacím pokoji, kde také svíčku pálím.


Jedná se o takovou svěží, citrusovou a naprosto osvěžující a čistou vůni, která dodá Vašemu domovu ten praví punc.

Toto je moje třetí svíčka YC a jsem s ní asi nejvíce spokojená, rozhodně bych si jí pořídila znovu.




Vím, že o této svíčce bylo napsáno již hodně a zatím jsem na ní četla jen samou chválu.
Jak můžete vidět z fotky, tak už jí dopaluji, což mě dost mrzí, ale budu muset na nákupy, asi zavítám do nového kamenného obchodu v Praze.


A co Vy říkáte na svíčky YC? Máte je rádi, nebo dáváte přednost voskům??
Které vůně mi můžete doporučit??



Budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...