středa 15. června 2016

A tak si žiju, další pokračování


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku a jsem velice potěšená, že se Vám můj nový formát líbí.
Možná bych byla potěšená, kdybyste mi dali vědět, jaký formát článků na mém blogu se Vám nejvíce líbí a já bych se vynasnažila jej splnit.

No nic, jdeme na to.


Na slevomatu jsem pořídila 2x 200g steaku z lososa vč. šťouchaných brambor a listového špenátu.

V restauraci Evald jsem byla jen jednou, když můj muž vedl senátní kampaň paní profesorce Heleně Illnerové, která nás tam poté pozvala na velice příjemnou večeři.


Restaurace a i komorní kino Evald se nachází na Národní třídě nedaleko Máje.
Je zde velice příjemná atmosféra, kterou si hnedle oblíbíte.


A ceny jsou na dobrou adresu velice lidové.


Interiér velice přívětivý, no posuďte sami.




Založení stolu, naprosto v pořádku.


No a jsme u hlavního jídla, losos, šťouchaný brambor s pórkem a listovým špenátem, moc dobré to bylo, já to ani nemohla dojíst, páč toho bylo moc.


Jídlo chutné, obsluha velice příjemná, pozorná a prostředí se nám líbilo.


Ano vypadám maličko uměle, ale mně ty fotky sebe samé prostě nějak nejdou, tak to prosím omluvte, ale co říkáte na můj ootf??


Po výtečném obědě jsme se šli projít směrem do centra a procházku jsme si zpříjemnili Františkánskou zahradou.


Ideální relax v centru Prahy.








No a měli jsem další plán, jít do kina, do Lucerny, na nového Belmonda.


Tento film, bohužel nepromítalo ani jedno velké kino v OC, tak jsem zavítali do prostor Lucerny.


Kde je to skvostné.


Samotný film, byl naprosto Báječný.
Jedná se o počin jeho syna, který ho v dokumentárním filmu vezme na místa, kde natáčel své filmy, známé i méně známe, film Vás vezme do zákoutí jeho života.
Kdo mají starého klasika a úžasného pána rádi, vřele doporučuji.


Pro mě osobně je Jean Paul Belmondo prostě srdeční záležitostí a můj muž má jeho slavné filmy také velice rád a samotný dokument Vám leccos objasní.



A díky tomuto filmu jsem zjistila, že tomuto výjimečnému herci se v jeho kuloárech říká /Bebel/, to jsem dodneška nevěděla. :-))


Byl to úžasně strávený čas a jsem za něj moc ráda.
Doufám, že jste i Vy tak krásně trávili víkend.



Budu moc ráda, když mi dáte tipy na různé kulturní akce ve Vašem okolí.

Krásné dny přeji.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...