neděle 5. června 2016

Den dětí na Malvazinkách...aneb jak si žiju


AHOJ, AHOJ,


 Velice jste si oblíbili tento formát článku, proto přináším další.
Aneb, jak si žiju.

Nyní to bude ze všedních dní a také z víkendu.


Sešel se týden s týdnem a já musela znova na melíry ke své oblíbené kadeřnici Gábince, kterou tímto velice srdečně zdravím.


Do jejich nového a velice krásného kadeřnictví jsem jim jako dárek přinesla aroma lampičku s vosky YC. Holky z ní byly nadšeny.


No a zde vidíte její úžasný um, melírky krásné a také super účes, co říkáte??


Tento nový účes a i nová barva mi velice sedne a cítím se v tom velice příjemně.


No a víkend jsme trávili převážně venku, jelikož Přátelé Malvazinek  s podporou mého muže organizovali Den dětí Na Pláni, tak jsme si to velice užili.


Můj muž byl na stanovišti a dával dětem razítka za splnění úkolu.


Stanovišť bylo hodně a lidí také.


Za 3hodiny se zaregistrovalo celkem 60 dětí, které dostaly velice krásné ceny.


Vyžitího bylo opravdu hodně.



K večeru nám přišel ozvláštnit pan harmonikář a musím říct, že to bylo velice příjemné  a rytmické.



A došlo také na špekáčky, které byly naprosto super.


Já měla celkem jeden a půl.


Oheň plál a písně se zpívaly a byl to velice vydařený večer a moc díky Přátelům Malvazinek. , více fotek uvidíte zde v odkazu.


No a co Vy, jak jste trávili víkend??


Popřeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...