sobota 11. června 2016

Loreal Professionnel Paris


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního článečku, který bude takový nákupový a převážně se zaměříme na vlasovou kosmetiku, na kterou se nyní více zaměřuji i díky tomu, že mi vlásky dorostly  a více se o ně starám.


Od mé kadeřnice jsme dostala nabídku na profesionální péči o vlasy, no nemohla jsem tomu odolat. Musím opět Gábinku pochválit, moc se jí to povedlo. Inu domluvily jsme se a ona mi přinesla šampon, masku a zdarma také pleťový krém, ze kterého mám extrémní radost.


Profesionální řada je překvapivě malinkatá, ale je to tím, že stačí maličko aplikovat produktu a vydrží dlouho.


Jedná se tedy o šampon na vlasy pro obnovu vlasů č. 2 a šampon by měl regenerovat samotný vlas.


Druhý do tandemu je maska na vlasy pro obnovu vlasů, inu ozkoušíme a uvidíme, jaký  bude, pokud Vás to bude zajímat, tak ráda udělám samostatnou recenzi.


Klasická gelovo - krémová konzistence a kdybyste cítili tu úžasnou vůni, prostě parádní.



A jsme téměř u konce, tento krém jsem dostala, jako dárek, což je naprosto luxusní.


Jedná se tedy o hydratační denní krém proti stárnutí pleti, určené pro věkovou kategorii 30-40-50.
Obecně vzato jsem s krémy od Lorealu byla velice spokojená, takže na tento se velice těším, bude jistě parádní.


No a Vás bude asi zajímat, kolik jsem za tyto krasavce zaplatila, bylo to cca 660Kč.

A od své  kamarádky Sylvy mám info, že tuto vlasovou kosmetiku pravidelně používá a je s ní velice spokojená, takže jsem zvědavá na mé reakce a poznatky. Každopádně vše Vám budu poustovat a sdílet.


No a co Vy používáte o péči o vlasy???
Máte své oblíbené produkty, které mi můžete doporučit, budu moc ráda.

Předem děkuji za Vaše komentáře.


Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...