sobota 18. června 2016

Nákupy Manufaktura


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u mého dnešního článku, který je o mých prvních nákupech kosmetiky MANUFAKTURA.

Nedávno jsem si byla výrobky omrknout a cca po týdnu jsem vyrazila na nákupy.

Nejvíce mě zaujala levandulová řada, protože já prostě vůni levandule zbožňuji.

Vůbec jsem netušila, že tato kosmetická značka je na našem trhu již krásných 25 let.

Nakupovala jsem v OC Nový Smíchov, kde byla velice ochotná a milá slečna prodavačka, která mi dobře poradila.


Inu vybrala jsem si tyto krásné levandulové produkty.




Bombu do koupele, která skutečně nádherně voní.


Jak vidno, tak kvítka levandulí jsou skutečně velice dobře vidět.


Jako dárek k nákupu jsem dostala i tuto miniaturku micelární vody s okurkou pro suchou pokožku, moc ráda ozkouším a pakliže mi bude vyhovovat, tak si jí pořídím v plném balení. Moc milé.


Dále jsem si pořídila i tělové mléko s vřídelní solí, levandulí a mandlovým olejem. Dle názvu si myslím, že tělové mléko bude krásně vonět a i pěkně hydratovat.


No nemohla jsem tam nechat ani levandulový sprchový gel.

Moc se mi líbí ty jejich krásné a do detailu propracované obaly.


Jedná se tedy o antistres zvláčňující sprchový gel s vřídelní solí a levandulí, jistě bude krásně vonět a pěnit.


No velice mě oslovila koupelová sůl, jak jinak než opět s levandulí.
Co je super, že si soli můžete očichat v takových dřevěných nádobách, tato mě zaujala nejvíce, navíc opět krásné balení.


Už se moc těším, až si  napustím vanu vody a budu relaxovat při levandulové vůni, to bude paráda.


Tak to jsou mé poslední kosmetické úlovky.

Celý nákup mě stál cca 500Kč, což mi přijde za přírodní a českou kosmetiku super cena.


A co Vy, máte rádi kosmetickou značku Manufaktura?
Máte s ní zkušenosti?
Případně budu moc ráda za Vámi ozkoušené produkty.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se prima.


papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...