čtvrtek 16. června 2016

Nové vosky u mě doma II. část


AHOJ, AHOJ,

 Vítejte u dnešního článku, který je opět nákupový a dnes se podíváme na druhou část mých nákupů vosků YC.


Tento vosk krásně slaďoučce voní po jahůdkách. Jmenuje se tedy Strawberry Buttercream.


Na tenhle fíkový vosk jsem hodně zvědavá, Wild Fig bude jistě výrazný  a krásně provoní i větší prostory.


Vosk Black Cherry jsem měla v mé první svíčce a ta vůně byla naprosto fantastická, silná, výrazná a přitom tak svěží a příjemná.


Tento olivový vosk zaplnil celý instagram, jsem tedy na Olive Thyme velice zvědavá.


Vosk White Tea bude jistě příjemný, jemnější a takový universální.


No a to jsou momentálně mé vosky, které postupně pálím.
Já mám dvě aromalampičky, vosk si vždy rozříznu nožem na čtyři stejné části a dávám ho do aromalampičky po čtvrtinkách a vždy ho dopálím, nenechávám si zbytky, zavedla jsem si takový režim a systém, který mi prostě vyhovuje.

A co Vy, jak pálíte vosky? Střídáte je nebo dopálíte vždy jeden vosk??


Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...