úterý 7. června 2016

Prima micelární tonikum


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je recenzí na můj druhý produkt od značky Rival de loop.

Jedná se o micelární tonikum na pravidelné čištění pleti.


Toto tonikum je jednak velice cenově dostupné, ale také příjemné k samotné pleti.

Ano obsahuje alkohol, ale na pleti to vůbec nepostřehnete.

Tonikum používám denně na odličování make-upu a krásně odlíčí, vyčistí a nestahuje vůbec póry.
Navíc nedráždí okolo očí a nevysušuje.


Jedná se tedy o pleťovou vodu osvěžující micelární, je určena pro normální a smíšenou pleť, obsahuje výtažky Ginkgo biloby a okurky. Čistí a vyjasňuje pleť do hloubky pórů.

Musím říci, že skutečně dobře čistí, odličuje, tonizuje a zároveň nedráždí pokožku a nevysušuje.

Navíc krásně odlíčí make-up.







Již jsem vypotřebovala přes polovinu balení a jsem s tímto micelárním tonikem spokojená, takže VÁM HO MOHU DOPORUČIT.



A co Vy říkáte na kosmetiku Rival de loop??

Máta ji rádi, máte ji ozkoušenou?? Pokud máte nějaké oblíbené produkty, tak budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...