sobota 4. června 2016

Rimmel Lasting finish 25 nude


AHOJ, AHOJ,


 Vítejte u dnešního článku. Psali jste si o více recenzí na dekorativní kosmetiku, tak Vám je tedy přináším.

Tento make-up Rimmel Lasting finisch 25 nude jsme si pořídila na doporučení různých recenzí v DM drogérii.

Vyšel mě cca na 170Kč, což byla tuším že cena bez akce.


Obecně vzato já mám velice dobrou zkušenost s make-upy od této značky, měla jsem již dva a byly naprosto parádní.

Vzala jsem si ho v druhém nejsvětlejším odstínu čímž je 100 Ivory, ten nejsvětlejší, tuším, že se jmenuje porcelán na mě byl příliš mrtvolný.


Tento make-up má spíše takové střední krytí a je docela i hydratační, ale šupinky na pleti zvýrazní, to zase jo.

Textura je taková příjemná, není příliš vodový ani příliš hutný.

Dobře se do pleti zapracovává, já nyní nejraději používám houbičku od Ebelinu.

Pleť sjednotí, projasní a dokonce zakryje i nějaké ty nedokonalosti.


Zde můžete vidět barvu po rychlém rozetření pouhým prstem, neděste se, nedělá na obličeji skutečně žádnou masku, tady je rozetřeno velké množství produktu na malé ploše.


Pleť zanechá projasněnou, sjednocenou a takovou hedvábnou.
Řekla bych, že je vhodný spíše pro sušší typ pokožky, na mastnou pleť bych ho nedoporučovala.


Omlouvám se za fotky, ale mě skutečně nejde fotit detailní fotky pleti, jak mobilem tak i foťákem.

Zde vidíte moje aktuální denní líčení, nic velkého, make-up, obočí, řasenka, tvářenka, trochu projasnění očních koutků a pod obočím a bronzer.


Tady to snad půjde lépe vidět. :-)


No tady vidíte mou pleť bez jakéhokoliv líčení, přeci jen je dobře vidět, jak make-up pleť sjednotí a vyhladí.


Závěrem řeknu asi tolik, za ty peníze jsem s tímto make-upem VÁŽNĚ MOC SPOKOJENÁ A MOHU VÁM HO VŘELE DOPORUČIT.

Věřím, že až si pořídím bázi pod make-up, která mi bude sedět, bude to ještě lepší.


A co říkáte na make-upy od značky Rimmel Vy?
Používáte je, nebo dáváte přednost jiné značce?

Budu moc ráda za Vaše tipy a postřehy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...