neděle 12. června 2016

Tak tenhle výrobek Vám skutečně doporučit nemůžu :- (((((


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, kterým je recenze. Dnes Vás ale bohužel příliš nepotěším.
Docela delší dobu tady nebyla negativní recenze, nebo-li PROPADÁK ČI ZKLAMÁNÍ.

Tento dvoufázový odličovač z drogérie Douglas jsem si kupovala někdy v březnu a vzala jsem si hned to větší balení, což jsem rozhodně neměla dělat, tedy kdybych bývala tušila, že bude pro mě takto naprosto nevhodný a nepoužitelný.
Velké balení mě stálo něco přes 250Kč.


Jedná se tedy o dvoufázový odličovač očí a rtů a měl by zvládnout i voděodolný make-up. V balení je 200ml produkt.

Balení samo o sobě je takové klasické, nijak výjimečné, tekutina je příliš mastná a dost ubývá.


Před použitím je potřeba obě složky řádně protřepat, aby se krásně smíchaly a vy mohli nanášet produkt na oči či rty.
Já s tímto odličovačem odličuji pouze oční okolí a to je naprostá katastrofa.


V očích mě neskutečně pálí, oči jsou potom zarudlé, slzavé a takové podrážděné, navíc je produkt na mě příliš mastný a myslím si, že olej v očním okolí není příliš vhodný. Tam patří zdaleka jiné složky či látky.


Barvičku má takovou světlounce modrou, což je prima.
Nejenom že mě extra pálí v očích, ale také pořádně nedokáže oční make-up odlíčit, řasenku tak nějak rozmaže, zaleze ke kořeni řas, vytvoří takovou linku, dokonce se maskara dostane i do očí, kde to opravdu dosti pálí.
No a linky, s těmi si tedy opravdu neporadí, stíny to samé.
Musím bohužel konstatovat, že tento produkt je pro mě VELKÝM A NEMILÝM ZKLAMÁNÍM.


A jakou zkušenost máte Vy s kosmetickými produkty od této značky?? Ještě mám v záloze jejich vychvalované odličovací ubrousky, tak uvidíme.


Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...