středa 29. června 2016

Úžasný odlakovač, který si hravě poradí i s pískovými laky


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku - recenze.
Konečně jsem objevila úžasný, skutečně úžasný a účinný ODLAKOVAČ, KTERÝ SI SNADNO PORADÍ S PÍSKOVÝMI LAKY NA NEHTY.


Tento odlakovač jsem si pořídila v Billa supermarketu.
Jedná se tedy o odlakovač na nehty a je regenerační a vhodný i pro umělé nehty.

Naprosto báječně odlakuje klasický lak, ale jak dobře si poradí s pískovým lakem a to já dávám pískového laku tři vrstvy, navíc počítejte podlak a nadlak.
Naprostá paráda, na obě ruce my vystačí dva menší - klasické tamponky.



Odlakovač na nehty REGENERAČNÍ 200 ml:
Cena 200ml je 46Kč.
Parfémovaný odlakovač na nehty rychle a efektivně odlakuje. Vhodný i na umělé nehty. Přísada hedvábných proteinů regeneruje nehty a nehtová lůžka.


Navíc tento lak krásně svěže - květinově voní, což je bonus navíc.
Za ty peníze udělá velikou práci, za kterou jsem moc ráda a rozhodně si ho hodlám pořídit znovu, jen na něj natrefi. Snad ho budou mít v naší malé, místní TEta drogérii, kde je stojan kosmetiky Bione.


A co Vy, jak si odlakováváte pískové laky? Používáte alobalovou metodu?

Budu moc ráda za Vaše tipy a rady.

Přeji Vám moji milí krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...