neděle 5. června 2016

Vypotřebováno PODEVĚTADVACÁTÉ


AHOJ, AHOJ,

 Opět se sešel měsíc s měsícem, nebo nevím, to se musím přiznat, že netuším, jak dlouho jsem tyto spotřebované produkty střádala a nakupilo se mi toho tady hafec, tak jdem na to. :-)


  • Tento šampon Schauma nebyl vůbec špatný, krásný růžový obal, krásně voněl, dobře pěnil a šampon mi vlastně vyhovoval.


  • Sprchové gely od Yves Rocher mám velice ráda a tento jsem sice spotřebovala docela rychle, ale to je u mě normální. :-) Krásně voněl po skutečné francouzské levanduli a báječně pěnil a myl, malinko mě ale vysušoval.
  • Balea malinový sprchový gel byl prima, měl příjemnou růžovoučkou barvičku, takový klasický, jak od této značky znáte.


  • Tento Isana sprchový gel byl naprosto úžasný, nádherně voněl po malinách, byl velice hutný, krásně pěnil, myl a voněl. A nevysušoval, takže za mě super sprcháč, který Vám mohu vřele doporučit.
  • Jessa ingimní gel používám pravidelně a jsem s ním velice spokojená.


  • Deodorant Bale příjemně voněl a více jsem o něm psala v samostatném článku.
  • Odlakovač Dermacol byl naprosto parádní, krásně voněl, byl k nehtům a ke kůžičce šetrný a byla jsem s ním hodně spokojená.




  • Tento tělový krém byl takový rozporuplný, sice super hydratoval, ale nevoněl mi, ale více v samostatné recenzi.


  • Krém od Lorealu byl naprosto peckový, krásně hutný, vyživil, zhydratoval, zjemnil pokožku a byl opravdu parádní. Více ZDE.


  • Tento balzámek na rty nebyl nic moc, drolil se, tak divně voněl a přišel mi na můj vkus takový příliš lojovatý.


  • Rimmel Lasting finish 25h byl parádní, pro někoho se může zdát být příliš tmavý, ale není tomu ve skutečnosti tak, je příjemný, pěkně krémový a dobře se do pleti zapracuje a opravdu dlouho vydrží sedět na svém místě  ROZHODNĚ PALEC NA HORU.


  • Další oblíbenec v řadě, tento pudr mám již potřetí a je to moje stálice, dobře zafixuje, nestojí moc, ale je pravda, že maličko práší.


  • Sprchový gel a deodorant spotřeboval můj muž, s obojím byl spokojen, ostatně, on jiné deodoranty ani nepoužívá.


  • Vatové tyčinky a houbička na smývání masek také vzali z své.


  • Olejová pleťová maska Balea byla prima, ale že bych si z ní sedla na zadek, to to rozhodně ne.


  • Velké bavlněné vatové odličovací ubrousky Ebelin byly super, vzoreček Dior Jadore je klasika, několikrát jsem tuto vůni měla a moc mi sedí. No a nakonec šumivka od Yves Rocher s vůní vanilky byla příjemná, ale třeba ta kokosová mi seděla mnohem více.


  • A co by to bylo za vypotřebováno bez vosků, že ano :-). Peony neboli pivoňka voněla příliš aromaticky až občas člověk čekal až v aromalampičce vyčichne, znovu bych si jí rozhodně nepořídila.



  • Fireside Treats je sladší vůně, ale příjemná a taková nevtíravá.


  • Aviváž a kapesníky také došly, s obojím jsem byla velice spokojená.


  • Magnesia, taková klasika, velice chutná.


  • V poslední době prostě džusy prostě miluji.


No a jsme u konce, bylo toho hafec, jak jsem ostatně avizovala.


A co Vy, jak jste na tom se spotřebovanými produkt Vy?? Co nejčastěji dopotřebováváte??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...