úterý 21. června 2016

XL Douglas odličovací ubrousky


AHOJ, AHOJ,

 Moji milí, vítám Vás u dnešního článku, u dnešní recenze na ODLIČOVACÍ KOSMETICKÉ UBROUSKY ZNAČKY DOUGLAS.

 Tyto ubrousky jsou velice známé a hodně lidmi opěvované a i mně to nedalo a musela jsem je vyzkoušet.


Vzala jsem si hned to větší balení, ale podle mého názoru je to klasické balení odličovacích ubrousků.
Balení obsahuje 25 ubrousků, což je asi takový průměr, jindy jich tam bývá o polovinu více.

Já s nimi odličuji make-up, oči jsem s nimi nezkoušela, maximálně na doodlíčení a mohu potvrdit, že neštípou v očích, takže velká spokojenost.


Cena je celkem vyšší, 79Kč, ale je to celkem profláklá a parfumérková značka.


Otevírání je takové fórové, jen na lepící zavírání, které se nemusí vždy dolepit a snadno tak může  produkt vyschnout, ale já si na to dávám pozor a řádně je uzavírám.


Na odlíčení celého obličeje až do čista spotřebuji dva ubrousky, které jsou docela veliké.
Ubrousky moc příjemně, tak čistě, voní, na můj vkus jsou málo mokré - jsou spíše sušší, ale příjemné na pleť.
Musím konstatovat, že touto investicí jsem rozhodně nešlápla vedle a ráda si tyto ubrousky znovu  pořídím.


Občas podlehnu a odličovací ubrousky si pořídím, ale spíše se odličuji buď nějakým tonikem nebo micelární vodou, ale tyto ubrousky jsou super, zvláště na cestování.

Pokud budete mít cestu okolo parfumerie Douglas, tak se tam zastavte a obhlídněte jejich produkty.

A co Vy, čím se nyní odličujete??

Budu moc ráda za Vaše tipy a doporučení.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...