středa 13. července 2016

Letní tipy na super osvěžení


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude o tipech na letní osvěžení kosmetickými produkty.
Ano léto je v plném proudu a my se musíme osvěžovat a užívat si krásné slunné a někdy až moc teplé dny.
Proto přináším svoje tipy a triky.


Tento hydratační sprchový krém Senset Energising Tropics sprchový gel s vůní papay a broskev voní naprosto skvostně, tak čistě ovocně, osvěží a zároveň vyživí a zhydratuje pokožku.


Krásně pění, voní a je velice hutný, takže ho stačí nanést opravdu malé množství.
V akci jsem ho pořídila v katalogu Avon cca okolo 35kč, což si myslím, že je naprosto parádní cena za 250ml produktu.



Péče o nožičky - o chodidla je také velice důležitá a nejenom v letním období, proto jsem si pořídila toto trio a moc ráda ho denně používám.


Jedná se tedy o produkty s vůní limetky a třtinového cukru, ale nebojte vůně je čistě citrusová a spíš bych řekla, že to obsahuje mátu.


Tyto sprje na nohy mám velice ráda, dobře osvěží, ovoní, ochladí a střičky jsou parádní, nikdy se mi nepokazily.



Osvěžení do vany nesmí chybět, představuji vám letní osvěžující peeling na nožky.
Krásně prokrví, osvěží a provoní vaše unavené a leckdy spocené a uvařené nožky.


Má příjemnou gelovo-krémovou konzistenci, krásnou barvu a i vůni a zrníčka jsou velice jemná, leč velice účinná.


No a celý proces zakončíme příjemným osvěžujícím, leč hydratačním krémem na nožky.


Konzistence je jemná, velice příjemně voňavá a příjemná, po aplikaci se Vaše nožky budou cítit lehké, provoněné a svěží, vřele všem doporučuji.


No a jsme u konce moji milí, toto jsou mé letní tipy od kosmetiky Avon.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...