středa 6. července 2016

Make-up od Narsu


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního článku, kde se podíváme na zoubek mému novému úlovku.
Tento make-up od Narsu jsem si koupila z druhé ruky od blogerky a YTberky Áji, která nedávno prodávala zásoby kosmetiky na instagramu.
Ani vteřinu  jsem neváhala.

Tento krasavec mě vyšel na krásných 600 Kč.


Make-up je ideální na léto, alespoň pro mě.
Cena tohoto make-upu se v Sephoře pohybuje mezi 1000-1200Kč vč. pumpičky, kterou jsem dostala zdarma.


Make-up mám v odstínu Medium 2 Santa Fe.

Odstín Vám může přijít malinko dooranžova, což skutečně trochu je, ale když jste v létě trochu opálení, tak se krásně spojí s Vaší - mojí pletí.


Má praktickou pumpičku.

Konzistence je taková lehonká, krémová a moc příjemná.

Do pleti se  krásně zapracuje a pleti dodá krásný sjednocený a sametový finiš.


Mě odstín i konzistence moc vyhovuje.

Vydrží mi krásně celý den, nezalézá do vrásek ani se nikam z pleti neztrácí.

Jen je potřeba občas nos přepudrovat, ale to musíte snad u každého make-upu.


Prostě a jednoduše, jsem moc ráda, že jsem si tento make-up od Áji takto výhodně pořídila.
Vyhovujeme jak svou barvou, tak výdrží, finišem a texturou.
Za mě je to super produkt, který bych si klidně pořídila za plnou cenu.


A co Vy, máte kosmetickou značku rádi?? Máte nějaké osvědčené produkty z dekorativní kosmetiky, které byste mi mohli doporučit?

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Mějte krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...