úterý 5. července 2016

Nezbytné DM nákupy


AHOJ, AHOJ,

krásný sváteční den Vám přeji :-).

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude, jak jinak než nákupový, jelikož nám doma docházeli základní hygienické potřeby, tak jsem v úterý zaskočila do DM drogérie, kterou mám po cestě domů z práce. Inu vrhneme se hned na to.


Dochází mi lak na vlasy a mě nejvíce vyhovuje tento silně tužící od Balea s pětkovou sílou.  Nenanáším ho příliš a vlasy mi pěkně zafixuje a celý den jsou pěkně upravené.


Ani já jsem neodolala a pořídila si gel na holení z letní limitované edice.
Tento gel voní po kokosu a ibišku, už se na něj moc těším. Obecně vzato tyto gely mi velice vyhovují.



Jelikož jsem byla spokojená s pěnovým sprchovým přípravkem Balea, tak jsem si vzala i jeho druhou vůni.


A tím je vůně svěží limetky a červeného grepu, moc se na něj těším.


No a neodolala jsem ani novému tělovému peelingu.


Tento je do sprchy a s vůní pomeranče a máty, takže si myslím, že bude ideální na léto. Já mám sprchové peelingy moc ráda, jsou velice praktické, osvěžující a cenově dostupné, od této kosmetické značky.


Mému muži naprosto došly sprchové gely, tak jsem mu vzala malou zásobičku.


Dlouho vydrží, příjemně voní, hezky pění a můj muž je s nimi velice spokojen, dokonce jsem vychytala i nějakou limitku.


Moje oblíbená holítka byla v akci, no a nebyla bych to já, abych si je nevzala.
Tyto od značky Wilkinson Vám mohu vřele doporučit, dobře holí, nedráždí pokožku a dlouho vydrží, nedají se srovnat s těmi, co nyní mám od značky Gillette.


Tyto pěnové tamponky jsou velice praktické, já je používám na sundavání pleťových masek.
Již jsem je měla dosti použité, tak jsem si pořídila nové.


No a jsme u domácí péče, kvůli které jsme tam hlavně šla. Mycí prostředek na nádobí s vůní rebarbory a melounu mě zaujal, proto jsem si ho pořídila.


Sáčky do odpadkových košů jsou klasickou a nezbytností.


Najednou došly i kapesníky v boxu, tak jsem hnedle vzala tři balení.
Dále jsem dokoupila veliké balení toaletního papíru, ale to asi není třeba tady zmiňovat.


No a co jste Vy naposledy nakoupily?
A máte také tak rádi Baleu a DM drogérii, jako já??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...