neděle 10. července 2016

Oblíbenci za poslední dobu


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás dnes zdravím a vítám Vás u článku s oblíbenci z řady dekorativní kosmetiky.
Jelikož o tento formát článků je větší zájem a poptávka, noví oblíbenci jsou opět tady.

V poslední době jsem používala převážně tyto produkty.


Mým oblíbeným make-upem se stal tento od Astoru Skin Match Protect v nejsvětlejším odstínu.
Velice mi sedí jeho konzistence, barva a i textura. Zapracovávám houbičkou.


Jako korektor jsem nejčastěji volila tento od Astoru Match Protect. Opět mám ho v nejsvětlejším odstínu a je prima. Sice má takové lehčí krytí, je možná spíše na prozáření, než na nějaké maskování.


Má praktický pěnový aplikátorek.


Bez báze by stíny nedržely a nejraději jsem používala tuto silikonovou od Ryoru.
Pěkně mi pak stíny vydržely na oku celý dlouhý den.


Ráda jsem se líčila s touto paletkou Sleek. Nejraději mám asi kombinaci zlatá s hnědofialovou.
Na paletce je fajn, že obsahuje i dvě pěkné tvářenky, ta nahoře vlevo je moc pěkná.


Jedná se tedy o paletku See yout at Midnight, dostala jsem jí od Áji k nákupu make-upu zdarma, velice milá pozornost.


Tuto řasenku od Miss Sporty Studio Lash 3D volumythic jsem si velice oblíbila.
Dělá mi krásné plné řasy.


Má takový menší silikonový kartáček.


Mojí pravidelnou tvářenkou, kterou jsem nyní používala se stala tato nová od Janičky Max Factor.


Příjemná, lehká a svěží barvička.


Jedná se o odstín 15 Seductive Pink.


Oblíbená rtěnka je jednoznačně Max Factor.


Opět jí mám od Janičky a Marilyn Cabernet 4 prostě miluji.
Musím říci, že mi jí docela kolegyně - kamarádky chválí.


Je to taková teple vínová barvička, která snad sluší úplně každému.


No a oblíbenou toaletní vodou se stala tato od Nina Ricci.


Tak a to jsou moji dekorativní oblíbenci.



A co Vy jste si za poslední dobu oblíbili??

Budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...