pondělí 15. srpna 2016

Prima pomerančový tělový peeling


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude o mé zkušenosti s TĚLOVÝM PEELINGEM BALEA S VŮNÍ POMERANČE A MÁTY.

Tento peeling jsem nedávno pořídila v DM drogérii za cca 60Kč, s těmito peelingy mám velice dobrou zkušenost, krásně svěže - ovocně voní a pěkně dělají svojí práci.


Nejedná se o limitovanou edici, takže jen doplnili ten citronový, který byl naprosto super. Mě moc vyhovoval.

Tento peeling testuji již několikátý ten týden a přijde mi příjemný a moc krásně voní.


Inu jedná se tedy o sprchový peeling s vůní pomeranče a máty, obsahuje 200ml produktu.
Je dermatologicky testován, jako ostatně všechny kosmetické produkty.

Balení je veselé, letní, příjemné, dobře se s ním produkt vymačkává.


Konzistence je taková gelová, přijde mi, že obsahuje nějakou rozjasňující složku. Příjemně svěže voní tak lehce svěže-sladce po pomerančích, ale mátu příliš necítím.


Peeling obsahuje příjemné malinké částečky, které dobře obrazí, dobře zastanou svou práci, dobře se rozpouští, doba rozpouštění je tak akorát.
Pokožka po použití tohoto peelingu je jemná, není podrážděná a navíc je vyvoněná.
Super je na nohy či chodidla, když máte po dlouhém a náročném dni nateklé či unavené nohy, je dobré si dát střídanou studenou sprchu a peeling to jen umocní. :-)) opravdu to mám ověřeno.


Tyto Balea peelingy používám pravidelně a jsem s nimi vždy spokojená.
Inu Balea je moje vášeň, moje záliba a ráda jejich produkty kupuji a testuji a ráda se i pro Vás s mými zkušenostmi podělím.


Také rádi používáte peelingy na tělo? Nebo dáváte přednost jiným značkám??

Předem děkuji za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...