neděle 28. srpna 2016

Super produkty na léto....:-))


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní recenze.
Tyto oba produkty jsem dostala od mojí pravidelné sledovatelky Janičky a jistě o ní neslyšíte poprvé a ani naposledy a tímto jí velice zdravím.


Tento TRANSPARENTNÍ UMA PUDR je moc prima. Nosím ho s sebou v kosmetické taštičce a denně se jím přepudrovávám, zvláště když je léto a v parných letních dnech se zapotíte.


Je jemně mletý, sice dost práší, ale mě vyhovuje, dobře mi pleť zmatní, není na pokožce vidět a zakryje mi mastnotu. Neucpává mi pory a neleze do vrásek.


Dá se pořídit v drogériích Teta, kde mají UMA stojany k dispozici, navíc je cenově dostupný.
Srovnala bych ho s transparentním pudrem od Essence, jen bych vyzdvihla, jeho mnohem bytelnější a praktičtější balení.  


Zapudrovávám se štětcem, který jsem si kdysi pořídila na asijském e-shopu.


Na to, že je to pudr do kabelky, tak má příjemně jemné štětinky, nepelichá a na zapudrování mi velice vyhovuje.


Nyní se přesouváme k druhému produktu, který jsem opět dostala od Janičky a tím je MAYBELLINE VODĚODOLNÁ ŘASENKA LASH SENSATION MASCARA.

 V létě se člověk potí více, tak je prima míti voděodolné produkty, tato řasenka mi dělá hezké řasy, dobře zahustí, zvýrazní a prodlouží.


Má prima kartáček, který je silikonový a drobně zahnutý.
Jen upozornění, jelikož se jedná o voděodolný produkt, tak si na něj musíte také vzít nebo pořídit správné odličovadlo, jinak s tím budete bojovat, jako já ze začátku :-)


Tak to jsou moje tipy na letní dny, které nás pomalu, ale jistě opouští a podzim a další škorní rok se blíží.


A jaké produkty máte na léto rádi Vy?

Také používáte voděodolné produkty??

Mějte krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...