pátek 12. srpna 2016

Zvláčňující tělové mléko s levandulí


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u této recenze, na kterou jsem se nesmírně těšila a musím říci, že mě produkt vůbec nezklamal a to ho používám docela krátce, ale mohu Vám zaručit, že recenze bude mít neměnný charakter.

Již před nějakou dobou cca začátkem května jsem zavítala do OC Nový Smíchov zrovna se otevírala nová prodejna NYX, kde opodál je prodejnička s kosmetikou Manufaktura.
Moc mě zlákala chvála na blozích i ve videích.


Šla jsem na jistotu, levanduli přímo miluji a musela jsem jí mít.
Vzala jsem si celkem tři produkty z levandulové řady, ale to už znáte, pokud můj blog sleduje.




Tento úžasně vonící tělové krém, nebo tělové mléko s vůní levandule voní naprosto, nerada toto slovo marně používám, ale skutečně voní naprosto "Božsky". Kdyby Vás zajímalo tak mě výrazy typu "Pane Bože, Ježíš marjá, Božské, atd" iritují, jsem věřící a ctím neber Boží jméno nadarmo. To jen tak pro objasnění.


Produkt má 250ml produktu, cena je něco málo přes 100Kč.
K tomu má úžasný praktický a nádherný až vymazlený obal, no posuďte sami.


Krém je bílý, trochu jsem byla překvapená jeho texturou, čekala jsem něco malinko hutnějšího, ale na léto ideální, navíc to ve mě evokuje moji dovolenou kousek od Grenobelu.
Naprosto úžasně a silně voní po levanduli, kterou skutečně zbožňuji.



Textura je super, jedná se tedy o lehčí tělové mléko, které je lehké, dobře se roztírá, krásně hydratuje a příjemně se vstřebává.
No musím říci, že z té vůně a jiných prima vlastností jsem si málem sedla na zadek.



Navíc jedná se o Českou značku, vyrobeno v česku, prostě pecka.

Produkt obsahuje tak potřebné vřídelní soli a mandlový olej.

Navíc to balení, rozkošné.

Inu za mě TOTO ROHODNĚ ANO, POKUD MÁTE RÁDI LEVANDULI SMĚLE DO TOHO.



A jak jste na tom Vy s levandulovou vůní nebo s českou značkou Manufaktura?
Znáte její produkty?

Případně mi dejte vědět dole v komentářích.

Přeji Vám příjemný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...